مشکل داخلی ما این است که اگر سایر نهادها با دولت همکاری نکنند به جایی نمی رسیم و دولت نیز نمی تواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.

روی کار آمدن مجدد دولت یازدهم می تواند تبعات منفی داخلی داشته باشد

آلبرت بغزیان استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و عضو سابق شورای رقابت درباره تبعات روی کار آمدن مجدد دولت یازدهم به خبرنگار قدس آنلاین گفت: حتی اگر فرض کنید در دوران مدیریت دولت یازدهم چهره ایران در سطح بین المللی بهتر از قبل شده باشد اما این اتفاق در سطح داخلی به هیچ وجه رخ نداده است.

وی در ادامه در بیان یکی از مشکلات داخلی کشور اظهار داشت: مشکل داخلی ما این است که اگر سایر نهادها با دولت همکاری نکنند به جایی نمی رسیم و دولت نیز نمی تواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.

بغزیان تصریح کرد: مناظره های انتخاباتی نشان داد که در موضوعاتی مانند بحث کالای قاچاق دولت نتوانسته با سایر نهادها هماهنگی لازم را به وجود آورد که اگر قرار باشد این ناهماهنگی ها کماکان باقی بماند کار سخت خواهد شد.

این کارشناس اقتصادی افزود: ممکن است اگر دولت دیگری روی کار بیاد بتواند همکاری بهتری با سایر نهادهای نظام داشته باشد.

بغزیان خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع می توان گفت روی کار آمدن مجدد دولت یازدهم  می تواند تبعات منفی داخلی داشته باشد به نحوی که عدم هماهنگی بین دولت و سایر نهادهارا به دنبال داشته باشد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.