اهواز-فرماندار شادگان گفت: شیوخ و سران عشایر  زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و آگاهی بخشی برای انتخاب درست و موثر را فراهم کنند.

شیوخ و سران عشایر  زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جعفری نسب در نشست هم اندیشی پیرامون حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سالن اجتماعات این فرمانداری صبح امروز تشکیل شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: باید با وحدت و با مشارکت گسترده و آگاهانه مردم زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حضور حداکثری مردم در ۲ انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

وی در ادامه ضمن دعوت از آحاد مردم و تبیین و اهمیت انتخابات، افزود : شیوخ و سران عشایر  زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و آگاهی بخشی برای انتخاب درست و موثر را فراهم کنند.

فرماندار و رئیس هیات اجرائی شهرستان شادگان با بیان اینکه  صیانت از آرای مردم، قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی از مهمترین وظایف برگزار کنندگان انتخابات است، گفت: برگزاری انتخاباتی  سالم، قانونمند و سالم اولویت اول ما در برگزاری انتخابات است.

همچنین، در ادامه نشست تعدادی از شیوخ و سران عشایر شهرستان پیرامون حضور و مشارکت حداکثری مردم  و در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان دیدگاه خود پرداختند.

لازم به ذکر است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  بصورت همزمان در سراسر کشور ۲۹ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.