یزد- مدیرکل ثبت احوال استان یزد از صدور شناسنامه المثنی تا پایان هفته برای متقاضیان خبر داد و گفت: ادارات ثبت احوال تا پایان زمان اخذ رای خدمات هویتی ارائه می‌کنند.

ادارات ثبت احوال یزد تا پایان زمان اخذ رای خدمات هویتی ارائه می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ثبت احوال یزد، سید محمد طباطبائی با اشاره به آمادگی ثبت احوال استان برای برطرف کردن موانع و مشکلات هویتی مردم در آستانه انتخابات اظهار داشت‌: مطابق قانون، مدت انتظار صدور شناسنامه مجدد یک ماه از تاریخ درخواست است که بر اساس بخشنامه ابلاغی سازمان ثبت احوال کشور و به منظور حضور حداکثری هموطنان در انتخابات برای درخواست‌های المثنی شناسنامه نوبت اول و دوم که تا پایان روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به ثبت رسیده باشد، شناسنامه چاپ و قبل از انتخابات تحویل می‌شود.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط شرکت در انتخابات می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان که خدمات هویتی ارائه می کنند، درخواست خود را به ثبت برسانند .

طباطبائی ادامه داد: برای درخواست المثنی شناسنامه ارائه مدارک شامل تصویر صفحه اول شناسنامه همسر، فرزندان و پدر و مادر متقاضی، تصویر کارت ملی متقاضی، تصویر صفحات ۲ تا ۵ سند ازدواج، یک قطعه عکس ۳ در ۴ زمینه سفید رنگی، فیش بانکی و حضور دو نفر شاهد همراه با تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی شهود الزامی است .

دبیر شورای هماهنگی ثبت احوال استان همچنین از ارائه خدمات هویتی توسط ادارات ثبت احوال سراسر استان در روز جمعه و تا پایان ساعت اخذ رای خبر داد و افزود : مردم شهر یزد می‌توانند با تماس با شماره‌های ۵-۳۶۲۵۶۰۰۱ مشکلات هویتی خود را مطرح و یا شماره ملی را دریافت نمایند .

سید محمد طباطبائی از مردم دارالعباده خواست مثل همیشه برای ادای تکلیف و مشارکت در سرنوشت کشور و شهر خود، در انتخابات حضوری باشکوه داشته باشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.