رشت- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با ابراز رضایت از عملکرد شهرداری رشت در خصوص بازآفرینی محله خواهر امام رشت اظهار داشت: شهرداری رشت در بقعه دانای علی نیز اقدام قشنگی را انجام داد و فضاسازی خوبی در آنجا انجام شد.

بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) در رشت محور توسعه باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ،حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله عادلی با بیان اینکه بقعه متبرکه فاطمه اخری خواهر امام رضا (ع) در رشت با قدمت چند صدساله سال‌ها مورد توجه نبود اظهار داشت: انتظار مردم این است که بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) در رشت محور توسعه در رشت باشد و این نگاه در شهرداری رشت و شورای اسلامی شهر رشت وجود دارد.

وی با بیان اینکه مغازه‌های اطراف حرم فاطمه اخری خواهر امام رضا (ع) در رشت جزء اموال این حرم است تصریح کرد: در این خصوص جلسات متعددی برگزار شده تا بر اساس قوانین به توسعه و فضای مجموعه حرم اضافه شود.

عادلی اذعان داشت: مردم علاقه مند هستند از مسیر زرجوب تا پشت پارکینگ حرم مطهر فاطمه اخری خواهر امام رضا (ع) در رشت بازگشایی شود و در این مورد صحبت‌هایی انجام شده و در طرح قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) در مسیری قرار گرفته که بن بست است عنوان کرد: اگر خیابانی که از تختی به سمت زرجوب ایجاد شده مسیر جدید آن بازگشایی شود می‌تواند به آزاد شدن محله خواهر امام رضا (ع) در رشت کمک کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از بازسازی ساختمان بقعه متبرکه فاطمه اخری خواهر امام رضا (ع) در رشت بر اساس معماری اسلامی خبر داد و گفت: نقشه این طرح آماده شده و در اختیار شهرداری قرار داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.