رشت- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: تشکل های ایثارگری می توانند نیازهای واقعی ایثارگران را تشخیص و بعنوان بازوهای کارآمد همواره کمک حال بنیاد باشند .

تشکل های ایثارگری بازوان کارآمد نیازهای  ایثارگران هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بنیاد شهید ،عبدالله پاکاری با اینکه همه ما وظایفی در قبال ایثارگران و همچنین اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت داریم اظهار کرد:پتانسیل تشکل ها و استفاده از این ظرفیت به نفع جامعه ایثارگری است.

مدیرکل بنیاد استان به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اشاره و خاطرنشان کرد:تشکل های ایثارگری از همه گروه های ایثارگری تشکیل شده اند لذا به همه ابعاد نیازهای ایثارگران آشنایی داشته و می توانند با بهره مندی از مهارت و تخصص ایثارگران تحصیل کرده خود در طراحی لوایح و طرح ها و همچنین تصویب قوانین کمک موثری کنند.

پاکاری افزود: در مناسبت هایی که با همکاری تشکل های ایثارگری انجام شده شاهد ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت ها بوده ایم.

وی تصریح کرد:این تجربیات نشان می دهد که تشکل های ایثارگری به بلوغی رسیده اند که هم از حیث ارائه فکر و طرح نو و هم از حیث تحلیل مسائل و همچنین اجرای برنامه ها می توانند در کنار بنیاد باشند .

وی از مسئولین تشکل ها خواست بر اساس تجربیات سال های گذشته، عملکرد اجرایی خود را مورد بررسی و تحلیل قراردهند و در جهت رسیدن به اهداف مشترک و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درکنارهم بودن، باهم قدم برداشتن و هم افزایی را تجربه کنند..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.