به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم قائم‌مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان‌رضوی گفت: ما ورزشگاه تختی را به‌عنوان محل سخنرانی رئیسی در نظر گرفته بودیم اما اعلام شد که کمیته امنیتی مسابقات ورزشی برگزاری هرگونه مسابقه و تجمع را به‌دلیل عدم استحکام بنا ممنوع کرده است.

ماجرای مخالفت با سخنرانی رئیسی و صدور مجوز برای روحانی در ورزشگاه تختی مشهد/ مگر به‌دلیل "عدم استحکام بنا" تجمع در تختی ممنوع نبود؟

عبدالله ارجاعی اظهار داشت: برنامه امروز سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی راس ساعت ۱۷ در محل میدان شهدای مشهد مقدس برگزار می‌شود.

قائم‌مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه ستاد حجت‌الاسلام رئیسی قبلاً برای سخنرانی ایشان ورزشگاه تختی را پیشنهاد و درخواست داده بود، گفت: ما نیز این ورزشگاه را به عنوان محل سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در نظر گرفته بودیم اما اعلام شد که کمیته امنیتی مسابقات ورزشی برگزاری هرگونه مسابقه در این ورزشگاه و همچنین تجمع را به دلیل عدم استحکام بنا ممنوع کرده و به همین دلیل با برگزاری سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در این مکان مخالفت شد.

ارجاعی افزود: اینکه چگونه با درخواست ما مخالفت شده اما اجازه برگزاری سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی در این مکان صادر شده است را اطلاع نداریم.

وی همچنین در مورد تجمع امروز در میدان شهدای مشهد بیان کرد: چگونه است که سخنرانی رئیس‌جمهور در میدان نقش جهان اصفهان بدون هیچ مشکل و ایرادی می‌تواند برگزار شود اما سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در میدان شهدای مشهد دارای ایراد قانونی باشد؟ حرف ما این است که همان قانونی که اجازه برگزاری سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی در میدان نقش جهان را می‌دهد برای سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در میدان شهدای مشهد نیز صادق است. مگر می‌توان در کشور دو قانون داشت؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.