بجنورد- صبح چهارشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان استادیوم ۱۵ هزار نفری ۱۹ مهر در بجنورد به بهره برداری رسید.

استادیوم ۱۵ هزار نفری بجنورد به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با بیان اینکه در خراسان شمالی کارهای خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته است گفت: با افتتاح این طرح ها ظرفیت بالایی برای ورزش مهیا شده است که علاوه بر استادیوم ۱۵ هزار نفری ۱۹ مهر، یک سالن ۶ هزار نفری هم در جوار استادیوم طی ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مسعود سلطانی فر درباره پیست تارتان این استادیوم نیز بیان کرد: تجهیزات به صورت کامل خریداری شده و فقط باید با گرم شدن هوا این تجهیزات نصب شوند.

وی همچنین گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری در کشور وجود دارد که استادیوم ۱۵ هزار نفری بجنورد بیستمین استادیوم ۱۵ هزار نفری است و پنج استادیوم دیگر نیز به زودی افتتاح می شوند.

وی با اشاره به استادیوم های ۷۵ هزار نفری نقش جهان، استادیوم ۵۰ هزار نفری یادگار شیراز و استادیوم ۵۰ هزار نفری تبریز در کشور اظهار کرد: این ظرفیت در کشور وجود دارد که مسابقات ورزشی بین‌المللی نیز برگزار شود.

گفتنی است: مجموعه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بجنورد در فضایی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع با امکاناتی نظیر زمین فوتبال، دو زمین تمرینی، سالن بدنسازی، رختکن و پیست دو و میدانی ساخته شده است.

تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال به منظور ساخت این استادیوم در بجنورد هزینه شده است اما به دلیل اینکه این مجموعه از پروژه های ملی بوده، تکمیل آن به علت عدم تخصیص به موقع و کمبود اعتبار سال‌ها زمان برده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.