حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از همه مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد و نسبت به برنامه دشمن جهت آسیب زدن در انتخابات هشدار داد و خواستار هوشیاری مردم شد.

با هوشیاری و درایت نقشه دشمنان را نقش برآب کنید/ فرد اصلح را انتخاب کنید و به آن رای بدهید

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید صبح امروز در درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه در مسجد اعظم قم برگزار شد، گفت: چند سفارش انتخاباتی دارم، اولا قرائن نشان می دهد، تنور انتخابات داغ شده و مردم حضور جدی در پای صندوق های رای خواهند داشت و این جای خوشحالی است که جوانان پای صندوق های رای با شور و نشاط حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه شور خوبی در بین مردم ایجاد شده است، تصریح کرد:  باید مراقب بود و یقین داشته باشید دشمن دلش می خواهد،  آسیبی به انتخابات بزند و درگیری در میان طرفداران کاندیداهای ایجاد کند، با هوشیاری و درایت نقشه دشمنان را نقش برآب کنید تا انتخابات در نهایت آرامش برگزار شود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: طوری نشود با آشوب و درگیری میان طرافداران کاندیداها،  دشمن کامیاب شود. افراد در روزهای باقی مانده از کارهای تحریک آمیز پرهیز کنند؛ شنیده ام برخی کاندیداها از همین الان می خواهند جشن بگیرند، جشن پیروزی پس از اعلام نتایج است، زودتر از زمان اعلام نتایج جشن گرفتن، کار درستی نیست و از این کارهای تحریک آمیز دوری کنید.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: از مزمت، اهانت به طرف مقابل پرهیز کنید؛ زیرا این رفتارها در دنیا و آخرت برای افراد مجازات دارد.

وی درباره انتخابات اصلح، اظهار داشت: ما به حکم وظیفه از هیچ کاندیدای طرفداری نکردیم؛  اما افراد بیاییند باور کنند کسی را که انتخاب می کنند در اعمالش شریک هستند و  روز قیامت باید پاسخگو باشند، هرگز به سبب تعصب و رفاقت دوست و آشنا به افراد رای ندهید.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: رای سفید هم اشتباه است، سطح حضور در انتخابات را پایین می آورد، آنکه اصلح است را بینی و بین الله انتخاب کنید و به آن رای بدهید.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان گفت: بعد از انتخابات شعارهای تقلب را کنار بگذرید و همه فرد منتخب را کمک کنید. /

منبع: خبرگزاری رسا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.