۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 530334

گزینه سرمربیگری تراکتورسازی تبریز به دنبال حفظ دروازه بان این تیم است.

جواد نکونام به دنبال حفظ دروازه بان تراکتورسازی

به گزارش قدس آنلاین از مهر، جواد نکونام که امیدوار است بعنوان سرمربی تراکتورسازی اعلام شود، در صدد است تا با رایزنی‌های خود محمدرضا اخباری را برای فصل آیند هم حفظ کد.

بزرگ‌ترین مشکل تراکتورسازی برای آغاز فصل آینده، یارگیری در فصل نقل و انتقالات است که البته این تیم با حکم فیفا از آن محروم است. از این رو تراکتورسازان باید همه تلاش خود را به خرج دهند تا مهره‌های شان را حفظ کنند. این تنها راه نجات این تیم از افتادن به ورطه سقوط است. به خصوص که حداقل باید یک دیدار پلی آف در لیگ قهرمانان آسیا هم داشته باشند.

جواد نکونام که به نظر می‌رسد نزدیک ترین گزینه به نیمکت تراکتورسازی باشد و باشگاه هم با نظر او اقدام به حفظ مهره‌های موجود و رایزنی با دو سه بازیکن برای اضافه کردن به این تیم بعد از هفته پنجم می‌کند، می‌کوشد تا از اعتبار و ارتباطات خود برای حفظ مهره‌های فصل گذشته این تیم استفاده کند. یکی از این مهره‌ها که برای تراکتورسازی خیلی هم مهم است، محمدرضا اخباری دروازه بان ملی پوش این تیم است.

نکونام که رابطه بسیار دوستانه‌ای هم با علی دایی دارد، با رایزنی‌های خود در صدد جلب رضایت وی برای حفظ اخباری در تراکتورسازی ولو شده برای نیم فصل است. البته شواهد نشان می‌دهد که دایی شخصا با این موضوع مشکلی ندارد و در صورتی که مدیران باشگاه سایپا هم با نکونام که اولین سال مربیگری‌اش خواهد بود همکاری کنند، او میلاد فراهانی را از تیم نفت به تیم سایپا منتقل می کند تا جانشین اخباری باشد.

شاید اگر مذاکرات باشگاه تراکتور و خود نکونام با مدیرعامل سایپا برای جلب رضایت آنها به منظور حفظ اخباری موثر نیفتد، نکونام همه اعتبار خود را خرج این موضوع کرده و حتی با مدیران بالادستی مدیرعامل سایپا هم رایزنی کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.