اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مسئولان با ایجاد انگیزه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند گفت: مردم در انتخابات با بصیرت و آگاهی اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.

مسئولان با ایجاد انگیزه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در محل بیت امام جمعه اراک برگزار شد با اشاره به ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: مسئولان و دولت‌مردان باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به منظور برگزاری ‏انتخاباتی گسترده و سالم با ایجاد انگیزه میان مردم زمینه را برای حضور حداکثری آنها ‏در روز انتخابات فراهم کنند.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی چشم به انتخابات و میزان حضورمردم در این حرکت ملی دوخته‌اند راهی که بتوان از طریق آن این توطئه‌ها را خنثی‌سازی کرد همین حضور آگاهانه و حداکثری آحاد مختلف مردم در پای صندوق‌های رای در 29 اردیبهشت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همچنین در این زمینه لازم است که نیروهای امنیتی، انتظامی و همین‌طور نیروهای ستاد برگزاری انتخابات برنامه‌ها و تمهیدات نظارتی خود را تقویت کرده و در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان و همچنین نفوذ داخلی و خارجی واکنشی کوبنده و همراه با آگاهی داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: در شرایط امروز که دشمنان ارزش‌های اسلامی را نشانه رفته‌اند و قصد آسیب زدن به این ارزش‌ها را دارند حفظ نظام جزو واجبات بوده و مردم باید با درنظر گرفتن این مهم با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات این توطئه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند.

وی ادامه داد: بنابراین لازم است که مردم ولایت‌مدار و متدین ایران به‌ویژه استان مرکزی با حضور پرشور خود در انتخابات و انجام انتخابی آگاهانه چه برای ریاست جمهوری و چه برای شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرین دیگری به کتاب پر افتخار انقلاب اسلامی بیفزایند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید توجه داشته باشند که به منظور حرکت در مسیر آبادانی میهن اسلامی خود، به تخریب یکدیگر نپردازند بلکه طرح‌ها و ایده‌های خود را مطرح کنند و بدانند مهم‌ترین تکلیفی که در عرصه رقابت بر گردن دارند تقویت وفاق و همگرایی ملی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: روی آوردن به تخریب و توهین دور از اخلاق بوده و ناپسند است و نامزدهای انتخاباتی به‌عنوان الگوهای اخلاقی و همچنین داوطلبان دست‌یابی به کرسی اجرایی ارشد کشور و همچنین پارلمان‌های محلی باید تکیه بر مولفه‌های اخلاقی را مدنظر داشته و به آنها پایبند باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت، کسی که پا در عرصه رقابت ریاست جمهوری می‌گذارد یک قدم تا رسیدن به دومین شخصیت کشور فاصله دارد و احترام و شخصیت وی باید حفظ شود، همچنین نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده‌اند و از تمام لحاظ از جمله شخصیتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حزبی باید برای اقشار مختلف مردم قابل احترام باشند و طرفدارن هر یک از آنها حق توهین و بی‌احترامی به شخصیت نامزدهای دیگر را ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مشارکت آگاهانه و هدفمند مردم در تعیین سرنوشت کشور هدف اصلی انتخابات بوده و در برگزاری این حرکت بزرگ و ملی باید همگی پاسدار حریم اسلام و همچنین آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باشیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: خدمتگزاری در کشور اسلامی ایران موهبتی الهی بوده که نصیب هر کسی نمی شود، بنابراین فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌شود به پاس این موهبت الهی باید در راه خدمت هرچه بیشتر به مردم تلاش کند و خدمت به اقشار مختلف را به‌عنوان ذکات این موهبت خدادادی در اولویت کار خود قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.