اهواز_ استاندار خوزستان با اشاره به عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌ها و میزان بالای تصادفات، بر لزوم همسو بودن خدمت به خوزستان همسو با خدمات این استان به کشور تاکید کرد و گفت: با وجود این همه خدمتی که خوزستان به کشور ارائه می‌دهد، مردم استان به علت این خدمات در معرض آسیب و تصادفات بیشتری هستند و این مساله شایسته استان نیست.

خدمت به خوزستان باید همسو با خدمات این استان به کشور باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان غلام‌رضا شریعتی در حاشیه کلنگ‌زنی ۱۲ کیلومتر از جاده کمربندی شرق اهواز و جاده دسترسی شهرک شماره ۵ اهواز که امروز، ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: پروژه کمربندی شرق اهواز لازم است تا انتها ادامه پیدا کند و هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

وی افزود: این جاده یک محور پرتردد و پرتصادف است که بخش زیادی از آن انجام شده و امیدواریم با اجرای این ۱۲ کیلومتر، عملیات اجرایی ۵ کیلومتر باقی‌مانده نیز هرچه سریع‌تر آغاز شود.

شریعتی تصریح کرد: این جاده نیاز استان است و تردد زیادی از آن انجام می‌گیرد و امیدواریم هرچه سریع‌تر به اتمام برسد. امیدواریم با نگاهی که دولت به حوزه راه‌ها و زیرساخت‌ها دارد، از این وضعیت و فرصت استفاده شود تا عقب‌ماندگی خوزستان در بحث راه جبران شود.

وی ادامه داد: با وجود خدماتی که خوزستان به کشور ارائه می‌دهد اما مردم استان به علت این خدمات در معرض آسیب و تصادفات بیشتری هستند و این مساله شایسته استان نیست.

شریعتی عنوان کرد: خوزستان استانی است که از نظر ترافیک مسافر رتبه سوم را در کشور دارد اما از نظر استاندارد راه‌ها در رتبه ششم است و این مسأله زیبنده خوزستان نیست و باید تلاش کنیم تا این عقب‌ماندگی هرچه سریع‌تر جبران شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم اگر خدمتی ارائه می‌دهیم از همان امکاناتی برخوردار باشیم که استان‌های دیگر از آن برخوردار هستند و در این زمینه به رتبه سوم در کشور در زمینه استاندارد جاده‌ای برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.