مشهد- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابراز خرسندی نسبت به ورود بانوان کشور به رشته‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی گفت: می‌توان به برکت انقلاب اسلامی در مشهد بیمارستان تخصصی ویژه بانوان ایجاد کرد.

مشهد ظرفیت ایجاد بیمارستان تخصصی بانوان را دارد

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد اظهار داشت: یکی از آرزوهای من همواره وجود حداقل یک یا دو بیمارستان ویژه بانوان در کشور بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: این به معنای کوته فکری نیست، چراکه در آمریکا، اروپا و استرالیا نیز بیمارستان‌هایی ویژه بانوان وجود دارد و اکنون که این توانمندی در جمهوری اسلامی وجود دارد، می‌تواند تابلوی زیبایی از دانش و مهارت بانوان ایرانی باشد.

هاشمی یادآور شد: خیران ما در سال گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت و ‌احداث بیمارستان در کشور کمک کردند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بیمارستان سرور نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد و افزود: استحقاق مشهد بیش از این است و شهرداری و آستان قدس رضوی مسؤولیت بزرگی در این حوزه برعهده دارند، چراکه عقب ماندگی‌های ما در حوزه سلامت زیاد است و این دو نهاد می‌توانند در این زمینه نقش مهمی ایفا کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ظرفیت‌های آستان قدس رضوی در حل مشکلات درمانی مشهد بیان کرد: امیدوارم، آستان قدس رضوی، این بودجه را به بخش بهداشت و درمان شهر اختصاص دهد.

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم ۲ تا ۳ هزار تخت بیمارستانی در مشهد ایجاد کنیم، می‌توانیم این شهر را به قطب گردشگری سلامت تبدیل و دانش ایرانی را به جهان اسلام منتقل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.