دوران نکبت برای ملت های ما به پایان رسیده است. احداث دیوار در مرزهای ما توسط صهیونیست‌ها در حقیقت اعتراف به پیروزی لبنان و شکست اسرائیل و نقشه بزرگش است.

نصرالله و تعیین تکلیف نبرد نهایی با محور عبری-عربی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ویژه نامه بیت المقدس؛ در ایام سالگرد شهادت «حاج مصطفی بدرالدین»، فرمانده جهادی حزب‌الله لبنان قرار داریم، مجاهد با سابقه‌ای که در همه امور قدم بر جای پای دوست، همرزم و البته دامادش، حاج عماد مغنیه گذاشت و پس از شهادت اسطوره مقاومت، بخش مهمی از مسئولیت‌های حاج رضوان را در مقاومت اسلامی لبنان برعهده گرفت.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در مراسم اولین سالگرد شهادت این فرمانده بزرگ در حسینیه سیدالشهدا(ع) بیروت، در سخنان مهمی به بررسی آخرین تحولات منطقه بویژه سوریه و لبنان پرداخت، اما متاسفانه در هیاهوی رقابت‌های انتخاباتی در ایران گم شد.

وی با گرامیداشت یاد شهید بدرالدین، تاکید کرد که راه او را در حزب الله ادامه خواهند داد و سپس گریزی به تحولات سوریه زد و اظهار داشت: شهید ذوالفقار فرمانده مجاهدان ما در سوریه بود. ما راه وی را ادامه می دهیم و هدفش را محقق خواهیم کرد.

بخش مهمتر سخنان وی اشاره به اوضاع رژیم صهیونیستی بود، آنجا که گفت: دوران نکبت برای ملت های ما به پایان رسیده است. احداث دیوار در مرزهای ما توسط دشمن(صهیونیستی) در حقیقت اعتراف به پیروزی لبنان و شکست اسرائیل و نقشه بزرگش است.

اشاره دبیرکل حزب‌الله به دیوارهایی بود که اخیرا اسرائیلی‌ها در برخی نقاط مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی کشیده‌اند.

اما بدون تردید مهمترین پیام سخنرانی نصرالله تعیین تکلیف نبرد آینده محور مقاومت با اشغالگران قدس شریف بود: «جنگ آینده در داخل سرزمین‌های اشغالی خواهد بود».

رهبر مجاهد و دلاور حزب‌الله البته گریزی هم به سخنان احمقانه وزیر دفاع خام و بی تجربه عربستان زد، تا بار دیگر مردم منطقه بدانند که جوانک‌های حاکم بر سعودی، چگونه با سخنان و البته اقدامات ناپخته و سبک خود، بدنبال آتش افروزی بیشتر هستند.

نصرالله با اشاره به اظهارات موهن محمد بن سلمان درخصوص امام عصر(عج) و اعتقاد شیعیان به ظهور ایشان، تصریح کرد: اعتقاد به مهدویت مختص تشیع نیست، همه مسلمانان در این موضوع اجماع دارند، امام مهدی(ع) از ذریه اهل بیت بوده و از مکه ظهور خواهد کرد، نه از تهران، نه از دمشق و نه از بیروت.

وی تاکید کرد که این گونه اظهارات و اقدامات هیچ تأثیری در قضا و قدر ندارد و ادامه داد: محمد بن سلمان در مصاحبه اخیر خود خطاهای زیادی مرتکب شد، ولی در مورد ایران، مشکل او با این کشور این است که ایران منتظر امام مهدی(عج) است.

اوج سخنان حجت الاسلام نصرالله آنجا بود که خطاب به بن سلمان گفت: هرگاه امام مهدی(عج) خروج کند، نه پادشاه ظالمی باقی خواهد ماند و نه حاکم فاسدی؛ بلکه زمین را از عدل و داد پر خواهد کرد و نه تو و نه آباء و اجداد تو نمی‌توانند این واقعیت را تغییر دهند.

نصرالله بار دیگر نشان داد که سرباز وظیفه شناس اسلام و مجاهد فدایی ولایت است که در هر مقطع و زمانی به وظیفه خود آشناست و آنرا به درستی انجام می دهد. او در روزگاری که ایران اسلامی، بعنوان قلب تپنده جهان اسلام، در حال عبور از مقطعی حساس و تعیین کننده است صریح تر به میدان آمد و تکلیف محور شیطانی عبری-عربی، مشخص کرد؛ «نبرد تعیین کننده آینده در سرزمین شما خواهد بود و نتیجه آن نابودی شماست». خدا بر طول عمر و توفیقاتش بیفزاید./

محمد مهدی رحیمی

ویژه نامه بیت المقدس دوشنبه هرهفته ضمیمه روزنامه قدس منتشر می شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.