حجت اشرف زاده در خصوص لغو کنسرتش در مشهد گفت: برنامه از طرف ستاد آقای روحانی لغو شده است،دوستان خودمان در ستاد اقای روحانی به من رکب زدند و من را خرج خودشان کردند.

ستاد روحانی به من رَکَب زد/مرا خرج خودشان کردند

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت اشرف زاده از خوانندگان کشورمان در خصوص علت لغو حضورش در برنامه تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخاباتی در مشهد گفت: ما بازی دوستان ستاد آقای روحانی در مشهد را خوردیم. کسی این برنامه را لغو نکرده بود و برنامه از طرف ستاد آقای روحانی لغو شده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته شده نهادهای امنیتی و آقای علم الهدی این کنسرت را لغو کرده اند تاکید کرد: نه، نه، نه.

اشرف زاده ادامه داد: متاسفم، خیلی برای من بد شد، دوستان خودمان در ستادآقای روحانی به من رکب زدند و من را خرج خودشان کردند.

گفتنی است  اشرف زاده صبح امروز در صفحه شخصی خود اعلام کرد: «با پوزش فراوان از مردم مشهد و خراسان، از ورود و اجرای بنده در مشهد ممانعت به عمل آمد. سیاستمدارانتون رو با دقت انتخاب کنید، امیدوارم به زودی روی ماهتون رو ببینم».

در ادامه سید محمود رضوی از مشاوران محمد باقر قالیباف در پست اینستاگرامی به سخنان وی پاسخ داد: «آقای اشرف زاده واقعا اگر مصمم به رفتن به مشهد هستند، تشریف بیاورند، مهمان حقیر برویم مشهد کنسرت برگزار کنند و برگردند، تضمین برگزاری با من».

همچنین یکی از مسئولان ستاد رئیسی هم برای همراهی اشرف زاده در سفر به مشهد و حضور در جمع حامیان روحانی اعلام آمادگی کرد.

اشرف زاده ساعتی پس از این حاشیه سازی رسانه ای اصلاح طلب مجددا در پیامی نوشت: «به علت ارائه نادرست به مدیر برنامه من که اطلاع لغو برنامه امروز را دادند، بنده پست قبل را گذاشتم که تصحیح می‌کنم. امروز به مشهد خواهم آمد و در کنارتان خواهم بود. مسئولین امنیتی و دوستان مسئول خراسان برنامه را لغو نکردند و خدمتتان می‌رسم.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.