شهرکرد-نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: برای اینجانب با حجت شرعی ثابت شده است که، جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دام عزه فرد اصلح بوده و بنده به ایشان رأی خواهم داد.

آیت الله اسلامیان با صدور بیانیه ای از حجت الاسلام رئیسی حمایت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله اسلامیان، نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از حجت الاسلام رئیسی حمایت کرد.

متن کامل این بیانیه در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 قال الله تبارک و تعالی:

"إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیٰ أَهلِها" ۵۸/نساء

با تقدیم سلام‌های خالصانه خدمت مردم غیور، با ایمان و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری ایدهم الله در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراها در راستای عمل به کلام نورانی وحی نکاتی را خدمتتان تقدیم می‌کنم.
 
اهمیت تمامی انتخابات‌ها مخصوصا انتخابات ریاست جمهوری بر کسی پوشیده نیست.
 
رأی هر شهروند ایرانی می‌تواند سرنوشت انتخابات را رقم زده و حضور حداکثری آنان باعث سر بلندی میهن اسلامی می‌باشد.
  
با رأی خود مسؤولیت اجرائی کشور که امانت بزرگ الهی، یادگار امام راحل قدس سره و دستاورد شهیدان سرافراز است را به دست شخصیت اصلح می‌سپاریم.

قرآن شریف می‌فرماید: خداوند متعال دستور می‌دهد امانت‌ها را به اهلش واگذارید.
  
کسی برای قرار گرفتن در این جایگاه اهلیت دارد که با همه وجود به نظام اسلامی، ارزش‌های الهی، قانون اساسی، تحقق آرمان‌های اسلام عزیز و اصل اصیل ولایت فقیه که امانت امام راحل و شهدای عزیز است اعتقاد داشته و در عمل به اثبات رسانده و برساند، در رفع مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مخصوصا بیکاری، رکود و تورم از تلاش شبانه‌روزی فروگذار نباشد و زمینه رشد و عزت و اقتدار مردم و نظام اسلامی را فراهم آورد.
 
در راستای تحقق موارد فوق به عرض می‌رساند: برای اینجانب با حجت شرعی ثابت شده است که، جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دام عزه فرد اصلح بوده و بنده به ایشان رأی خواهم داد، انشاء الله.
  
امیدوارم مردم عزیز استان همچون گذشته با حضور گسترده و انتخاب اصلح دشمنان را ناامید، و زمینه رضایت مولایمان امام عصر علیه السلام را فراهم آورده و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی را جامه عمل بپوشانند.
برادر کوچک شما
 علیرضا اسلامیان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.