باید در هر کوی و برزن ندای این انتخاب انقلابی را به گوش انسانهای آزادیخواه رسانده و اذهان را بسوی انتخاب اصلح هدایت نمود و نشان دهید که می‌توان کرامت انسانی،پیشرفت و عدالت را با آرمانهای انقلاب خمینی کبیر(ره) و منویات رهبرانقلاب امام خامنه ای آمیخت و تمدن اسلامی را رقم زد.

اعلام حمایت حجت الاسلام سعید دسمی از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم
 إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها

طلاب، دانشجویان، جوانان پرشور و انقلابی و حلقات تربیتی در سراسر کشور

در تاریخ این ملت بزرگ روزهای سرنوشت سازی وجود دارد که عزت، عظمت و افتخار را در آیینه حضور شما جوانان انقلابی به نمایش می گذارد که با ولایت مداری، بیداری و هشیاری تمام گره های تاروپود سرنوشت را با سر انگشتان ایمان و بصیرت خود رقم میزنید.
۲۹۹ اردیبهشت ماه از دیگر روزهای سرنوشت ساز تاریخ حماسه سیاسی کشورمان است که بار دیگر حضور موثر و نقش آفرین شما برگهای زرین افتخار را میان ملت بزرگ ایران و ملتهای آزادیخواه جهان خواهد نگاشت.
 اکنون که جبهه متحد و مومن نیروهای انقلابی در این کارزار گوی سبقت را ربوده، اقدام شایسته و انقلابی مدیر جهادی جناب آقای دکتر محمدباقرقالیباف این اتحاد را بیش از پیش تقویت کرده است، لذا در این روزهای حساس و سرنوشت ساز مخاطب اصلی شما جوانان هستید که باید انقلابی دیگر را رقم زده و سدهای نفاق، فساد و تبعیض را از سر راه ملت بردارید.
 اینجانب نیز به تبعیت از اوامر و رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از همه ی شما جوانان مومن و انقلابی و حلقات تربیتی در سراسر کشور میخواهم ضمن دعوت همه ی آحاد جامعه جهت حضورحداکثری در این حماسه ی دینی و سیاسی نسبت به معرفی کاندیدای اصلح جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی که پرورش یافته ی مکتب اهلبیت(علیهم السلام) و برخوردار از صلاح و امانت، و کارآزموده در مدیریت‌های کلان می‌باشند اقدامی شایسته را بعمل آوردند.
 باید در هر کوی و برزن ندای این انتخاب انقلابی را به گوش انسانهای آزادیخواه رسانده و اذهان را بسوی انتخاب اصلح هدایت نمود و نشان دهید که می‌توان کرامت انسانی، پیشرفت و عدالت را با آرمانهای انقلاب خمینی کبیر(ره) و منویات رهبرانقلاب امام خامنه ای آمیخت و تمدن اسلامی را رقم زد.

وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ

سعید دسمی- تولیت مدرسه علمیه بقیه الله(عج) تهران و مدرسه علمیه باب الحوائج(ع) اهواز
۱۹ شعبان المعظم ۱۴۳۸ ه. ق- ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶۶ ه. ش

منبع: استادنیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.