بیرجند-رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیرجند گفت: وفاق و همدلی باید در بین تمامی عوامل انتخابات حاکم باشد و بازرسان نیز تعامل خوبی با عوامل اجرایی داشته و با دقت نظر و عمل بر اساس قانون این مسئولیت خطیر را به خوبی به انجام برسانند.

بازرسان وعوامل اجرایی با دقت نظر و براساس قانون این مسئولیت خطیررا به انجام برسانند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، علی ناصری ظهر  چهارشنبه در جلسه توجیهی و هماهنگی بازرسان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بیرجند با اشاره به نقش اساسی مردم در انتخاب مسئولان اجرایی کشور،اظهار داشت: به منصه ظهور رساندن رای و نظر مردم، ماموریتی است که بر عهده تمامی عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات گذاشته شده است

 وی گفت: مردم روز ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور گسترده خود پای صندوق های رای، حماسه درخشان دیگری رقم بزنند و موجبات ناامیدی بدخواهان داخلی و خارجی نظام را فراهم آورند .

وی با تاکید بر سلامت انتخابات گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده اند که مجموعه فعالیت های انتخابات باید بعنوان حق الناس تلقی شود و این حقی است که مردم بر ما بعنوان مجریان، ناظران و بازرسان و همه دست اندرکاران انتخابات دارند .

فرماندار بیرجند بیان کرد : امیدواریم با رعایت تمامی موازین قانونی و آیین نامه های اجرایی و فصل الخطاب قرار دادن قانون بتوانیم به وظایف خود به نحو احسن عمل نماییم و همگی با سرافرازی حضور حداکثری مردم را در روز ۲۹ اردیبهشت جشن بگیریم و در این آزمون بزرگ انشاءا... سربلند و پیروز باشیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بیرجند  درگزارشی با اشاره به انتخاب ۶ نفر بعنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی انتخابات شهرستان، گفت: در این انتخابات ۱۴ نفر به عنوان سربازرس به شعب اخذ رای مراجعه خواهند نمود و ۲۰۵ نفر نیز به عنوان بازرس مستقر در هر یک از شعبه ها فعالیت خواهند کرد .

سید مهدی رونقی افزود : در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که در ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود؛ برای هر شعبه یک بازرس در نظر گرفته شده اند.

در این جلسه قوانین انتخابات و وظایف قانونی بازرسی و سر بازرسین و نکاتی پیرامون برگزاری سالم انتخابات، برای بازرسان تشریح شد و بازرسان ضمن مرور قوانین مربوط به انتخابات با وظایف خود در شعبات اخذ رأی آشنا شدند و به سوالات آنان نیز پاسخ های لازم ارائه شد.

جلسه توجیهی و هماهنگی بازرسان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بیرجند با حضور فرماندار، رئیس هیئت بازرسی استان و شهرستان، بازرسان و سربازرسان انتخابات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.