رئیس سازمان‌ زندان‌ها با صدور بخشنامه‌ای هرگونه اقدام و تبلیغ بر له یا علیه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در زندان‌ها را منع کرد.

ممنوعیت تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخابات در زندان‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، در بخشنامه اصغر جهانگیر خطاب به مدیران کل زندان‌های استان‌ها آمده است: از روز جاری تا پایان انتخابات و اعلام نتایج، حداکثر مراقبت و هوشیاری را در خصوص نظارت دقیق بر نحوه اخذ آرای زندانیان و جلوگیری از هرگونه اقدام و تبلیغ بر له یا علیه اشخاص کرده و در جهت برقراری و کنترل نظم و امنیت مضاعف زندان ها و موسسات کیفری نهایت اهتمام خود را مبذول کنید. 

جهانگیر همچنین در این بخشنامه با اعلام ممنوعیت خروج مدیران کل زندان‌های سراسر کشور از استان محل خدمت خود، معاونت امنیتی و انتظامی را مسئول نظارت بر اجرای دقیق این بخشنامه کرده است.

بنابر اعلام سازمان زندان‌ها، در تمام انتخابات کشور، صندوق های اخذ رای در زندان ها مستقر می شوند تا زندانیان نیز همراه با سایر اقشار جامعه در این امر مهم سیاسی اجتماعی شرکت کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.