مسئول امور رسانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آغاز به کار نشست سه روزه بازنگری برنامه پزشکی عمومی کشور برای بروز کردن محتوای علمی برنامه آموزش، به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

محتوای علمی برنامه آموزش پزشکی عمومی کشور به روز می شود

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، طلعت کاویانی اظهار کرد: نشست سه روزه بازنگری برنامه پزشکی عمومی کشور در راستای به روز  کردن محتوای علمی برنامه آموزش پزشکی عمومی از امروز (چهارشنبه) با حضور هیات بورد آموزش پزشکی کشور و شورای آموزش پزشکی عمومی به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در هتل بام سبز رامسر آغاز به کار کرد.

وی از اهداف برگزاری این همایش به متناسب شدن برنامه های آموزش پزشکی با نیازهای جدید نظام سلامت و به روز کردن محتوای علمی برنامه آموزش پزشکی عمومی کشور اشاره کرد و گفت: در این نشست سه روزه به بازنگری برنامه مهارت های بالینی، کارآموزی و کارورزی پزشکی عمومی نیز پرداخته می شود.

در حاشیه برگزاری این نشست سه روزه دکتر طاهره چنگیز، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت نیز با اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور به روز کردن محتوای علمی برنامه آموزش پزشکی عمومی در وزارت بهداشت گفت: در بازنگری برنامه آموزش پزشکی عمومی تلاش بر این بوده که محتوای برنامه ها منطقی تر شده و بر آموزش های علمی و مهارت های بالینی و همچنین استفاده از آموزش مجازی در دروس نظری تاکید شود.

گفتنی است در این نشست روسای دانشکده های پزشکی تیپ یک، اعضای شورای پزشکی عمومی وزارت بهداشت، اعضای بورد پزشکی عمومی کشور، دانشجویان عضو کمیته های مشورتی مشاوران جوان دانشکده های پزشکی و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مازندران حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.