۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 530461

"جبهه یکتا" با شناختی که از حجت الاسلام دکتر سیدابراهیم رییسی دارد و ایشان را چهره ای کارآمد و پرتلاش، انقلابی و مردمی، ساده زیست و فسادستیز، مدیر، مدبر و حامی محرومان می شناسد، به او رأی خواهد داد.

حمایت جبهه یکتا از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش قدس آنلاین، جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی"یکتا" در بیانیه ای از  حجت الاسلام دکتر رئیسی در انتخابات حمایت کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

ملت عزیز ایران

    ناکارآمدی دولت فعلی باعث شد تا ظرف چهار سال گذشته، بسیاری از ظرفیت های مادی و معنوی کشور معطل بماند. روی آوردن اعضای دولت به امورات شخصی و اشرافی گری و از دست رفتن فرصت های بوجودآمده، باعث شد تا پروژه های عمرانی کشور یکی بعد از دیگری متوقف شود، واحدهای کوچک و بزرگ تولیدی تعطیل شده و با افزایش نقدینگی کشور تا مرز هزار و دویست هزار میلیارد تومان فضای کسب و کار را قفل کرد و در نتیجه موج بیکاری و رکود اقتصادی، سختی معیشت و ناهنجاری های اجتماعی فراگیر شد. متاسفانه این دولت که عاجز از رفع معضلات و مشکلات کشور بود، دائما درصدد تخریب و تحقیر مدیران کارآمد دولت قبل برآمد تا شاید بتواند ضعف های عملکردی خود را بپوشاند و بدتر آنکه به چانه زنی و دست بوسی قدرت های خارجی رفت. تداوم وضع موجود جز تخریب بیشتر اقتصاد، فرهنگ و اعتمادسوزی جامعه و سرتسلیم فرودآوردن در پیش بیگانه، دست آوردی در آینده به بار نخواهد آمد.

"جبهه یکتا" با شناختی که از حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدابراهیم رییسی دارد و ایشان را چهره ای کارآمد و پرتلاش، انقلابی و مردمی، ساده زیست و فسادستیز، مدیر، مدبر و حامی محرومان می شناسد، به او رأی خواهد داد. امید است ملت فهیم و بصیر ایران نیز متحد و یکپارچه با حضور حداکثری در پای صندوق ها و رأی به ایشان، عزت، سربلندی و اقتدار ایران را به عنوان ام القرای اسلام بار دیگر رقم بزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.