سرمربی تیم پرسپولیس می گوید فوتبال بدون هوادار معنا ندارد.

توضیح برانکو درباره جلسه اش با کاپیتانهای پرسپولیس و محرومیت تماشاگران

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز درباره جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا و محرومیت تماشاگران پرسپولیس از بازی با لخویا، گفت: دلیل این موضوع را متوجه نمی شوم. می‌دانم که فیفا و AFC در اجرای مقررات سخت‌گیر هستند. تیم دیناموزاگرب و تیم ملی کرواسی هم  از سوی فیفا به خاطر شعارهای نژادپرستانه جریمه و محروم شده بودند ولی نمی دانم چرا پرسپولیس محروم شده است. فوتبال بدون هوادار معنا ندارد. این بدترین جریمه ای است که می توان برای یک تیم در نظر گرفت. بازی بدون تماشاگر بی فایده است. متاسفم ولی نمی توان کاری کرد.

وی درباره جلسه اش با حسینی و ماهینی کاپیتانهای پرسپولیس گفت: ما همیشه جلسات روتین با هم داریم تا ببینم چطور می توانیم کارمان را بهبود بدهیم. ما به شما اجازه دادیم که اینجا بیایید و ببینید چیزی برای پنهان کردن نداریم. پرسپولیس علاوه بر یک باشگاه، معرف کشورش هم هست و ما وظیفه داریم خودمان را به بهترین نحو ممکن برای بازی لخویا آماده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا جلسه اش با کاپیتانهای پرسپولیس درباره مسائل مالی نبوده است؟ تاکید کرد: بحث ما درباره مسائل مالی هم بود. ما درباره مسائل مختلفی با هم صحبت می کنیم.

برانکو در خصوص احتمال جدایی تعدادی از بازیکنان تیمش هم گفت: اینها بازیکنان پرسپولیس هستند که بهترین نتایج را در لیگ ایران گرفته اند. در لیگ قهرمانان آسیا هم کیفیت خود را نشان داده اند. بزرگترین تعریف و تمجید شامل حال بازیکنانم می شوند. طبیعی است که خیلی از تیم ها هم دنبال بازیکنان ما باشند چه تیمهای داخلی و خارجی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.