اصفهان- تعدادی از ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در اصفهان مورد تعرض حامیان حسن روحانی قرار گرفت.

تعرض علنی به ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، از شب گذشته تاکنون تعدادی از ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شهراصفهان مورد تعرض قرار گرفت و عده‌ای با آتش زدن بنرهای این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سعی در ایجاد آشوب داشتند.

به دنبال این اقدام رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان طی نامه‌ای به فرماندار اصفهان خواستار تامین امنیت ستادهای این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد.

در بخشی از نامه سید فرهاد قادریان به احمد رضوانی آمده است: «با توجه به حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در شهر اصفهان و حضور گسترده و ستودنی مردم عزیز در استقبال ایشان، از شب گذشته عده‌ای به صورت کارناوال‌های موتوری و گشت‌های دسته جمعی تعرضاتی را به ستادهای جناب آقای رئیسی و در حمایت از کاندیدای دیگر (جناب آقای روحانی) داشته و در برخی موارد از جمله ستاد خیابان مرداویج، خیابان کاوه و خیابان هشت بهشت غربی به برهم زدن نظر و ضرب و شتم منجر شده است.

 لذا چون جنابعالی مسئول شورای تامین شهرستان اصفهان می‌باشید در اسرع وقت تدبیر فرمایید فضای انتخابات به سمت تنش و بر هم زدن امنیت ستادهای جناب آقای رئیسی هدایت نگردد، تأکید ستاد مرکزی تهران و به تبع استان‌ها بر اخلاق محوری در مجموعه جناب آقای رئیسی می‌باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.