تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی در دیدار معوقه برابر سلتاویگو در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار گرفت. این تیم برای فتح لالیگا تنها به یک امتیاز احتیاج دارد.

رئال مادرید در آستانه فتح لالیگا/ یک امتیاز تا قهرمانی تیم زیدان

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال سلتاویگو و رئال مادرید چهارشنبه شب دیدار معوقه خود را در چارچوب رقابتهای لالیگا برگزار کردند که این بازی حساس با پیروزی ۴ بر یک شاگردان زیدان همراه شد.

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۰ بازی با شوت زیبای خود دروازه سلتاویگو را گشود تا با وجود بازی برتر تیم سلتا در نیمه نخست، شاگردان زیدان با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز رونالدو در یک ضد حمله روی پاس ایسکو فرار کرد و گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۲ بازی ایاگو آسپاس ستاره سلتاویگو با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

سلتاویگو در دقیقه ۶۲ توسط جان گویدتی به گل رسید اما کریم بنزما در دقیقه ۷۰ گل سوم رئال را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۸ تونی کروس گل چهارم رئال مادرید را وارد دروازه تیم سلتاویگو کرد.

شاگردان زیدان با این برد ۹۰ امتیازی شدند و به صدر جدول لالیگا صعود کردند. بارسلونا با ۸۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. حالا تیم رئال مادرید در صورت کسب یک امتیاز در هفته پایانی قهرمان لالیگا خواهد شد.

شاگردان زیدان به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.