ساری- بیت علمای شرق مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

علما و نماینده شرق مازندران در مجلس از حجت‌الاسلام رئیسی حمایت کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، بیت علمای شرق مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: به اطلاع امت شهید پرور شرق مازندران می‌رساند از آنجایی که انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی در کشور ماست  و مردم با حضور شکوهمند خود مصونیت نظام را تضمین می‌کنند لذا برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و نیز تحقق مدیریت انقلابی و جهادی و در ادامه گشایش در امور محرومان، ضمن دعوت از قاطبه ملت شرق مازندران به مشارکت فعال و گسترده در انتخابات، ما نیز همگام با عموم امت خداجوی ایران اسلامی و به تأسی از نظرات فقهای عادل و بصیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز جامعه روحانیت مبارز، حمایت همه‌جانبه خود را از سید محرومان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی اعلام می‌کنیم.

این بیانیه به امضای بیت مرحوم آیت‌الله سیدصابر جباری، بیت آیت‌الله علامه حاج شیخ ابوالحسن ایازی، بیت آیت‌الله محمدی‌لائینی و علی‌محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.