زاهدان- فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اعلام آمادگی صددرصدی و اشرافیت مرزبانان کشور برای برخورد با هرگونه ناامنی به ویژه در آستانه انتخابات، تاکید کرد: دولت و مرزبانی پاکستان در حراست مرزهایشان احساس مسئولیت بیشتری کنند.

آمادگی مرزبانان کشور برای برخورد با هرگونه ناامنی در آستانه انتخابات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی به اتفاق هیئتی از فرماندهان و معاونان ستادی مرزبانی در راستای ارزیابی آمادگی عملیاتی و اطلاعاتی مرزبانان و نیز بازدید و پایش سراسری مرزهای سیستان و بلوچستان، به این استان سفر کرد.

وی پس از بازدید مرزهای استان، در نشست با فرماندهان هنگ ها و یگان های تکاور با تاکید بر آمادگی کامل مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر مرزهای میهن اسلامی در آستانه انتخابات، ابراز امیدواری کرد: انتخابات پر شوری را در کنار آحاد هموطنان و در امنیت کامل مرزهای کشور که با آمادگی مضاعف مرزداران و مرزبانان به دست آمده، داشته باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانان سراسر کشور با آمادگی کامل با هرگونه نا امنی به ویژه در آستانه انتخابات برخورد خواهند کرد.

رضایی گفت: خوشبختانه در بازدید و پایش مرزها، شاهد ارتقاء آمادگی رزمی و اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان بودیم که پیام سنگینی را برای گروه‌های تروریستی منطقه در بردارد و به آنان هشدار می دهد که مرزبانان ما با هوشیاری و آمادگی کامل از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

فرمانده مرزبانی با بیان اینکه مرزبانان پرتلاش سیستان و بلوچستان از هرجهت با ارتقاء توان عملیات رزمی و اشرافیت اطلاعاتی منطقه، ضمن آمادگی صددرصدی در مبارزه با اشرار منطقه، در کنار آن نیز مطالبه جدی برای حضور  و مسئولیت پذیری مرزبانان پاکستان در مرزهای مشترک خود دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.