رشت- عزت الله ضرغامی گفت: با توافق دروغین برجام، کرامت مردم در حوزه اقتصادی زیر سئوال رفت و با لبخند زدن به آمریکایی‌ها هیچ گره اقتصادی باز نشد.

لبخند به آمریکایی‌ها هیچ گره اقتصادی را باز نکرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سید عزت‌الله ضرغامی شامگاه چهارشنبه در همایش تغییر به نفع مردم در میدان شهدای ذهاب شهر رشت با اشاره به شکست دولت در جامه عمل پوشاندن به شعارهای فرهنگی داده شده  اظهار داشت: عزل وزیر آموزش‌ و پروش و فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی که از وزرای حوزه فرهنگ سازی هستند بعد از ۳ سال فعالیت، گواه شکست دولت در زمینه فرهنگی است.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما ایجاد سرویس‌های اینترنت پرسرعت را از وظایف اصلی دولت خواند و گفت: وزارت ارتباطات دولت یازدهم ضعیف‌ترین کارنامه ارتباطی در طول تاریخ انقلاب را دارد و اینترنت را به ۱۰ برابر قیمت واقعی به مردم ‌میدهد.

ضرغامی با بیان اینکه شکست روحانی در مناظرات به دلیل آمادگی نداشتن دولت برای وارد شدن در مباحث جدی با منتقدان بود افزود: دولت به هیچ وجه حاضر به ایجاد فضا برای منتقدین خود نبوده، از رسانه ملی به‌عنوان تریبونی یک طرفه برای بیان عملکرد خود استفاده کرده است و با وجود فراموش کردن عملکرد ۴ ساله خود از آزادی صحبت می‌کند.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با اشاره به بسته شدن سایت‌ها و صفحات منتقد دولت در زمان فعالیت‌های انتخاباتی عنوان داشت: سایت فتن که توسط جوانان انقلابی مدیریت می‌شود و بسیاری از صفحات دیگر منتقد دولت با وجود صدها و هزاران بازدیدکننده فیلتر شدند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه تلگرام یک پیام رسان ناکارآمد و بی‌اعتبار در دیگر کشورهای جهان است اذعان داشت: دولت نتوانست پیام رسانی ارزان و بومی مطابق با ارزش‌های انقلاب اسلامی ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه دولت از بیت المال و حق محرومان و مستضعفان برای تبلیغات خود استفاده کرده است گفت: با توافق دروغین برجام، کرامت مردم در حوزه اقتصادی زیر سئوال رفت و با لبخند زدن به آمریکایی‌ها هیچ گره اقتصادی باز نشده است.

ضرغامی با بیان اینکه کرامت زیبنده مردم است اظهار داشت: کسانی که تبلیغ می‌کنند کرامت، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن بوی جنگ می‌دهد از گشایش‌های اقتصادی در پس هر بار حفظ کرامت مردم بی اطلاع هستند.

وی با بیان اینکه بهترین فرصت‌ها برای خونخواهی شهدای منا در سازمان ملل توسط دولت از دست رفت خاطرنشان کرد: هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد برخورد خشن و قاطع  با سعودیها باعث بازپس گیری پیکر مطهر حاجیان ایرانی شد.

رئیس اسبق رسانه ملی با بیان اینکه روحانی و تیم وی برجامی که زاییده ‌اند را بزرگ کنند و رفع بقیه تحریم‌ها پیشکششان باشدابراز داشت: روحانی توانایی نقد چک برجام را ندارد و در رفع هیچ یک از تحریم‌ها کاری از پیش نبرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.