ایلام - مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: مدارس این استان حتی مدارسی که روز جمعه شعبه اخذ رای در آنها مستقر است در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل نیست.

مدارس استان ایلام در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش ایلام بدون اشاره به تعداد مدارس مهیا شده برای استقرار شعب اخذ رای در این استان افزود: هیچگونه تعطیلی مدارس برای روز بعد از انتخابات نداریم و دانش آموزان طبق معمول باید سر کلاس های درس حاضر شوند.
وی تاکید کرد: در صورتی که نیاز به تعطیلی روز شنبه مدارسی که شعبه اخذ رای هستند به منظور شمارش آرای انتخابات باشد، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت اطلاع رسانی لازم انجام می شود.
بیرانوند با بیان اینکه از مدیران مدارس شعب اخذ رای خواسته ایم در روز شنبه امتحان برگزار نکنند، ادامه داد: با توجه به آغاز فصل امتحانات، مدارس استان تا پایان خرداد باز هستند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
این انتخابات در ۲۵ شهر و ۳۷۵ روستای استان ایلام با جمعیت ۵۸۰ هزار نفری برگزار می شود.
برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام سه هزار و ۷۷ نفر نام نویسی کردند که پس از بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی و نظارت در مجموع ۹۷ درصد داوطلبان برای این دوره از انتخابات تایید صلاحیت شدند.
در شهر ایلام ۱۴۶ نفر برای بدست آوردن هفت کرسی شورای اسلامی شهر با یکدیگر رقابت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.