ایلام-فرماندار شهرستان ایلام گفت: تعداد 95 صندوق اخذ رای الکترونیکی برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهر ایلام پیش بینی شده است.

95 صندوق اخذ رای الکترونیکی در شهر ایلام پیش بینی شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آریا، معروف بسطامی با بیان اینکه با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شوراهای در شهر ایلام، تعداد 95 شعبه به صورت ثابت و 3 شعبه هم به صورت سیار در نظر گرفته شده است، افزود: در صندوق های الکترونیکی در سطح شهر ایلام همه مراحل از فرایند ثبت نام تا اخذ رای به صورت تمام مکانیزه انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای آشنایی با نحوه فعالیت صندوق های رای الکترونیکی، مانورهای متعدد برای آموزش های لازم به شهروندان در نقاط مختلف شهر به شهروندان ارائه شده است، یادآور شد: در انتخابات الکترونیکی میزان تخلف و اشتباهات و خطاهای انسانی کاملا کنترل و برطرف شده و فرآیند شمارش آرا در سریع‌ ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
وی افزود: همچنین تمامی مقدمات برگزاری انتخابات سالم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سطح شهرستان فراهم است و هیچ گونه مشکلی برای برگزاری پرشور انتخابات در این شهرستان وجود ندارد.
فرماندار ایلام با اشاره به مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات نیز افزود: براساس قانون انتخابات، هرنوع فعالیت تبلیغاتی نامزدها از ساعت 8 امروز ممنوع بوده و در صورت عدم توجه نامزدها به رعایت قانون، تخلفات آنها از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.