خرم آباد- دبیر ستاد انتخابات قالیباف در استان لرستان با بیان اینکه قالیباف سنگر ولایت را باز کرد گفت: تحریم‌های اقتصادی نه‌تنها کم نشد بلکه بیشتر از گذشته شد، کدام تحریم بانکی و اقتصادی برداشته شد؟

‌۷۰ درصد صنایع کشور خوابیده است/کدام تحریم بانکی و اقتصادی برداشته شد؟

به گزارش قدس آنلاین، برهان کرم الهی در همایش ائتلاف حامیان محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی که در میدان شهدای شهر خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: ۳۷ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این میدان شهدا از ابتدای ۵۷ تاکنون جایگاه همه راهپیمایی‌های حق طلبانه و استقلال طلبانه مردم شهر خرم‌آباد بوده است.

وی میدان شهدای خرم‌آباد را نماد مقاومت، ایثار، ازخودگذشتگی و مبارزه با ظلم ستم‌شاهی دانست و افزود: چهار سال است که ماتحت دولت تزویر و ریا، دولت وعده‌ووعید و وعده‌های پوشالی هستیم.

دبیر ستاد انتخابات قالیباف در استان لرستان عنوان کرد: امروز دولتی که استقلال مملکت را به باد بگیرد، دولتی که اقتدار ملی را هیچ بپندارند، دولتی که به قدرت و توان ملی خود اعتنا نکند مأموریت دارد ریشه‌های انقلاب را بخشکاند.

کرم‌الهی تصریح کرد: کسی که خودش دبیر شورای امنیت ملی بوده ‌و وظیفه او تأمین امنیت ملی ایران بوده ‌اکنون شعاری  را می‌دهد که دشمنان این مملکت دو هفته قبل در نشست‌های کارشناسی خود به این‌ها دیکته کردند. کلمه آزادی در مقابل خفقان!

وی گفت: مردم سؤالشان این است حاصل چهار سال تزویر یا ریا، گرانی، تورم، بیکاری، رکود اقتصادی، عقب‌نشینی از مصالح انقلاب، پشت پا زدن به اقتدار، منافع و انسجام ملی در مقابل چه به ما دادند؟!

دبیر ستاد انتخابات قالیباف در استان لرستان خطاب به حامیان روحانی در استان اظهار داشت: در همین استان لرستان  ۵۰۰ هزار نفر بیکار وجود دارد، ۷۰ درصد صنایع کشور خوابیده است،  تحریم‌های اقتصادی نه‌تنها کم  نشد بلکه بیشتر از گذشته شد، کدام تحریم بانکی و اقتصادی برداشته شد؟

وی افزود: شما در مقابل فقر کلمه‌ای برای گفتن ندارید سراغ کلمه« آزادی» می‌گیرد. چه کسی مخالف آزادی است؟ آزادی ثمره خون شهدا است.  آزادی ثمره رزم رزمندگان ما است. آزادی را مؤمنانی که در پهنه گسترده کشور از جان، مال  وزندگی خود گذشتند در مملکت ایجاد  کردند.

کرم الهی عنوان کرد: خواستگاه آزادی این ملت مظلوم و محروم است، آزادی برای چیست؟ برای کسانی است که برای آمریکا دم می‌جنبانند و دل درگرو آمریکا دارند؟ آن‌ها باید آزاد باشند؟ این ملت اقتدار، شرف و عزت اش در سایه اسلام به دست آورده است.

دبیر ستاد انتخابات قالیباف در استان لرستان بابیان اینکه  قالیباف سنگر ولایت را باز کرد،گفت: قالیباف احساس مسئولیت وظیفه دینی کرد و از خود گذاشت تا این وحدت، انسجام و اقتدار باقی بماند و گفت کسانی که با من کارکردند ازنظر شرعی و دینی از حجت‌الاسلام رئیسی با تمام وجود حمایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.