در پی مسدود شدن شبکه‌ اینستاگرامی رسانه‌های انقلابی از جمله خبرگزاری فارس توسط دولت، انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن این‌گونه اقدامات کور بر رفع فوری مشکلات پیش‌آمده تاکید کرد.

دوران فریب و سرکوب و دیکتاتوری تمام شده است

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  این بیانیه که توسط روابط عمومی انجمن‌روزنامه نگاران صادر شده به شرح ذیل است:

بدنبال کاهش شدید آرای حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظرسنجی‌ها، مسئولان دولتی برخلاف قانون، شروع به اعمال سانسور و فیلتر رسانه‌های منتقد نموده‌اند که در همین راستا صفحه اینستاگرام رسانه‌های انقلابی و مردمی از جمله خبرگزاری فارس به صورت غیرقانونی فیلتر شد.

ملت سرفراز ایران!

در آستانه حماسه مردمی بزرگی هستیم. حماسه‌ای که، فارغ از انتخاب هر فردی، پیروز واقعی آن مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

با این حال، متاسفانه؛ هستند صاحبان زر و زوری که با سلاح دروغ و تزویر، با استبداد رای، در پی خفه کردن صدای نیروهای انقلاب است. صدایی که پژواک باورها و خواست‌های محرومان و پابرهنگان و مظلومان است. صدایی که آرمان‌های انقلاب خمینی کبیر را نمایندگی می‌کند و طواغیت و نفاق داخلی امروز را نکوهش می‌نماید.

ملت رشید ایران!

دولتی که به مدت چهار سال، تمامی همت خود را وقف خشنودسازی کدخدا کرد و حل مشکل آب خوردن مردم را به توافق با کدخدا و اذناب غربی‌اش پیوند زد، دولتی که بزرگترین اختلاس تاریخ کشور را بدهی "معوقه" نامید و چشم به خجلت ۶ میلیون بیکار بست و مفت‌خوران و ویژه‌خواران نجومی را "ذخیره انقلاب" نامید، دولتی که هر سال وعده گشایش اقتصادی در سال بعد را داد و قرار بود ۱۰۰ روزه مشکلات را حل سازد، دولتی که ده‌ها ناسزا را نثار منتقدان نمود، دولتی که صنعت هسته‌ای و فضایی را به تعطیلی کشاند و ... حالا اقدام به مسدود نمودن کانال‌های اینستاگرامی و شبکه‌های مجازی منتسب به نیروهای انقلاب می‌کند به خیال اینکه صدای حق و حقیقت‌خواهی را می‌توان سرکوب و خاموش نمود.

گرچه از دولتی که برای کسب قدرت، به هر دروغ و تهمتی چنگ می‌زند، احترام به آزادی بیان و آزادی قلم، انتظاری نابجاست.

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، ضمن اعلام نفرت از سرکوب عقاید و بیان و قلم، دولت "وعده و تکذیب" را از قهر الهی و خشم انقلابی مردم خبر می‌دهد و تاکید می‌کند که دوران فریب و سرکوب و دیکتاتوری در پس لبخندهای مزورانه به اتمام رسیده است.

دولت وعده و تکذیب بداند که با بستن دهان‌ها نمی‌تواند بر فساد منسوبانش سرپوش بگذارد. نمی‌تواند رکود اقتصادی نفس‌گیر و تعطیلی بیش از ۱۷ هزار کارخانه و واحد صنعتی را پنهان کند، نمی‌تواند برجام بی‌فرجام را آفتاب تابان و فتح‌الفتوح جا بزند، نمی‌تواند رسوایی بی‌شرمی مدافعان خود در اهانت به مقدسات در نشریات زنجیره‌ای را کتمان سازد و ...

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.