اراک-چشم همه دوستان و دشمنان نظام اسلامی به انتخابات فردا دوخته شده است و آنچه که دشمنان ملت را مایوس و دوستان میهن را شاد می کند حضور گسترده و انقلابی ملت در صحنه انتخابات است.

چشم همه دوستان و دشمنان نظام اسلامی به انتخابات فردا دوخته شده است

به گزارش  قدس آنلاین آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیارقدس آنلاین قرار گرفت آورده است: اکنون که ملت ایران اسلامی در آستانه یک امتحان و آزمایش الهی دیگر قرار گرفته اند، می طلبد آحاد جامعه از زن و مرد، پیر و جوان و اقلیت های مذهبی با حضور آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت میهن اسلامی را برای چهار سال آینده رقم بزنند.

وی در این پیام افزوده است: چشم همه دوستان و دشمنان نظام اسلامی به انتخابات فردا دوخته شده است و آنچه که دشمنان ملت را مایوس و دوستان میهن را شاد می کند حضور گسترده و انقلابی ملت در صحنه انتخابات است.

امام جمعه اراک اظهار کرد: فرآیند ملی انتخابات گلبانگ همنوایی و وحدت یکپارچه را در جامعه ایران اسلامی طنین انداز کرده و ملت باید با حضور گسترده خود در انتخابات این موهبت الهی را ارج نهند.

وی افزوده است: دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در صدد سیاه نمایی فضای انتخابات هستند و در این شرایط تنها عاملی که دسیسه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کند حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرده است: حضور مردم در انتخابات نشانه عشق و ارادت ملت به ولی فقیه، پایبندی به ارزش های والای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل است، بنابراین ملت ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات یک بار دیگر به جهانیان ثابت می کنند که تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی اظهار کرده است: عوامل برگزای انتخابات نیز باید نسبت به توطئه های دشمنان آگاه باشند و با ایجاد تعامل بین دستگاه های انتظامی و امنیتی زمینه یک انتخابات سالم و آرام را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داده است: هدف و آرمان انتخابات، مشارکت آگاهانه ملت در تصمیم سازی و سرنوشت کشور است و در برگزاری این فرآنید ملی آحاد جامعه باید پاسدار حریم اسلام و آرمان های ناب انقلاب اسلامی باشند.

وی بیان کرده است: ملت فهیم ایران اسلامی باید بدانند که انتخابات ریاست جمهوری با رعایت قانون و نظارت مستقیم شورای نگهبان برگزار می شود و هر یک از نامزدهای محترم که به عنوان رئیس جمهور انتخاب و معرفی شود از پشتوانه و حمایت آحاد ملت و مقام معظم رهبری برخوردار است.

امام جمعه اراک افزوده است: اقشار مختلف مردم در جریان تبلیغات انتخاباتی به صورت آزادانه از نامزد خود حمایت کردند اما، میدان انتخابات ریاست جمهوری تنها یک پیروز دارد وباید پس از نتایج آراء و معرفی رئیس جمهوری، آحاد جامعه وی را به عنوان منتخب ملت پذیرفته و از هر اقدامی که ارزش های انقلاب اسلامی و ثبات انتخابات را زیر سوال ببرد پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهوری منتخب نیز باید بداند که مسئولیت در نظام اسلامی یک موهبت الهی است که نصیب هر کسی نمی شود، بنابراین خدمتگذاری بی منت، حل مشکلات اقتصادی کشور، ارتقاء سطح معیشتی مردم، ایجاد اشتغال مولد به استفاده از ظرفیت های تولیدی کشور، حمایت از مستضعفان و مظلومان، حفظ ارزش های اسلام و انقلاب و پاسداری از خون مقدس شهدا را به عنوان ذکات این موهبت ارزشمند الهی در دستور کار خود قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.