اراک- رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه اسناد تخلفات دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ایام تبلیغات به دستگاه قضایی ارسال شد گفت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی در استان مرکزی تخلفات بی‌سابقه انتخاباتی داشته‌اند.

دستگاه‌های اجرایی و دولتی در استان مرکزی تخلفات بی‌سابقه انتخاباتی داشتند

به گزارش قدس آنلاین، سیدباقر تقوی از تخلفات دستگاه‌های اجرایی در تبلیغات انتخاباتی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اظهار داشت: در روزهای اخیر حرکت‌ها و تحرکاتی در زمینه تبلیغات از سوی دستگاه‌های دولتی و اجرایی در استان مرکزی مشاهده شده که این موارد زیبنده نیست.

وی افزود: تخلفات دستگاه‌های دولتی در تبلیغات انتخاباتی در سطح استان مرکزی قابل توجه است به‌طوری که نسبت به سال‌های گذشته این میزان بی‌سابقه بوده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: اسناد مربوط به تخلفات دستگاه‌های اجرایی جمع‌بندی و به دستگاه قضایی ارسال شده است.

تقوی با تاکید بر تذکرات داده شده به دستگاه‌های اجرایی و دولتی در زمینه تخلفاتشان بیان کرد: تذکرات لازم به دستگاه‌های دولتی در خصوص عدم استفاده از امکانات دولتی به منظور تبلیغات داده شده است و در صورتی که شاهد تخلفات بیشتری از سوی دستگاه‌های دولتی استان در زمینه تبلیغات باشیم موضوعات را شفاف برای مردم بیان می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.