اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تامین امنیت انتخابات در استان اصفهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط ۱۲ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی انجام می‌شود.

۱۴ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات را در استان اصفهان تامین می کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده تاکید کرد: از نخستین ساعات بامداد فردا تمام شعب اخذ رأی با نهایت دقت و هوشیاری توسط عواملی که برای حفاظت از شعب تعیین شدند از مردم استقبال خواهند کرد.

وی با اشاره به آمادگی فرماندهی انتظامی اصفهان برای تامین امنیت انتخابات اظهار داشت: در نگاه نخست مجموعه برآوردهای نیروی انتظامی این پیام را به ما می‌دهد که یکی از امن‌ترین انتخابات در طول ۴ دهه انقلاب اسلامی را خواهیم داشت.

وی افزود: در نیروی انتظامی تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری شایسته انتخابات در نظر گرفته شده است و از مدت‌ها قبل برای مدیریت هفته منتهی به انتخابات که هیجانات گاهی نیز به اوج خود می‌رسید آمادگی پیشگیری از تخلفات را داشتیم.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: حدود ۱۴ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی به صورت مستقیم از ساعات دیگر وظایف خود را براساس آموزش‌ها و امکانات اجرا می‌کنند.

حسین زاده گفت: تا آخرین دقایقی که انتخابات ادامه دارد شامل اخذ رای و شمارش آرا با آمادگی کامل در خدمت مردم هستیم و تمام ساز و کار لازم برای تامین امنیت انتخابات فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه مردم پای‌بند به قانون هستند مشکلی نداشتیم، برخی تخلفات جزئی در اصفهان و برخی شهرستان‌ها رخ داد که نیروی انتظامی در معیت عوامل قضایی وظیفه خود را انجام دادند اما به گونه‌ای نبود که قابل ذکر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.