دولت فعلی اعتباری برای توان داخلی کشور قائل نیست، این موضوع را آقایان دولت یازدهم و وزرا بارها به طرق مختلف گفته و نشان دادند که تقریبا هیچ نگاهی به درون کشور و توان و ظرفیت های داخلی کشور وجود ندارد.

دولت روحانی اعتباری برای توان داخلی کشور قائل نیست

اختصاصی قدس آنلاین- روح الله ایزدخواه دبیر اندیشکده جهاد اقتصادی درباره تبعات روی کار آمدن مجدد دولت یازدهم به قدس آنلاین گفت: همان طور که می دانیم یکی از برنامه های دولتمردان یازدهم ادامه دادن برجام ها در قالب برجام های ۲و ۳ و... است.

وی افزود: روشی که دولتمردان یازدهم می خواهند دنبال کنند همان روشی است که در دولت فعلی هم انجام داده و جواب نگرفتند یعنی می خواهند از طریق مذاکره و بده بستان با طرف های خارجی مشکلات کشور را حل کنند.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: همان طور که در این ایام تبلیغات هم آقای روحانی گفتند می خواهند ماجرای برجام ها را ادامه دهند و نگاهشان به بیرون از مرزها است.

ایزدخواه خاطرنشان کرد: دولت فعلی اعتباری برای توان داخلی کشور قائل نیست، این موضوع را آقایان  دولت یازدهم و وزرا بارها به طرق مختلف گفته و نشان دادند که تقریبا هیچ نگاهی به درون کشور و توان و ظرفیت های داخلی کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: تنها و تنها راهکاری که آقایان برای حل مشکلات اقتصادی کشور دارند نگاه به بیرون آن هم به چند قدرت خاص و آن هم مشابه روش برجام است که ما همه چیزمان را نقد داده و وعده های طرف مقابل را نسیه بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.