۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
کد خبر: 530789

مهاجم استقلال خوزستان نسبت به ارائه پیشنهاد از سوی استقلال تهران واکنش نشان داد و همه چیز را به بعد از دیدار برای الهلال عربستان منوط کرد.

واکنش بیت سعید به پیشنهاد استقلال

به گزارش قدس آنلاین، حسن بیت، مهاجم موفق دو فصل اخیر استقلال خوزستان این روزها با شایعاتی مبنی بر حضور در استقلال و شاگردی علیرضا منصوریان مواجه است. بیت سعید که توانسته به همراه استقلال خوزستان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا راه یابد در خصوص این شایعات به خبرنگار ما گفت: من همه چیز را به بعد از بازی برابر الهلال موکول کرده‌ام. صحبت‌هایی شده اما اکنون بازی حساسی با الهلال در پیش داریم و باید تلاش کنیم از نام ایران و خوزستان در این دیدار دفاع کنیم و به موفقیت برسیم. مشکلات زیادی داشته‌ایم و موفقیت اینچنین بزرگترین دلخوشی ما و هواداران محسوب می‌شود و هیچ وقت از آن نمی‌گذریم.


بیت سعید در خصوص اینکه بعد از الهلال حضورش در استقلال قطعی خواهد شد یا خیر گفت: بگذارید این دو بازی تمام شود و ان شالله به مرحله بعدی راه پیدا کنیم و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت. چند پیشنهاد دیگر، خصوصا از حوزه خلیج فارس هم دارم که طی این مدت اصلا درباره آن بحثی نداشتم و اولویت خودم را موفقیت در دو بازی با پیراهن تیمی که دین بزرگی به آن دارم قرار داده‌ام و باید تا ثانیه آخر قراردادم برای موفقیت آن تلاش کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.