۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
کد خبر: 530790

علی دایی در متنی به شکایتش از باشگاه پرسپولیس و طلبی که از این باشگاه دارد واکنش نشان داده است.

داستان 13 نامه دایی به پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، بازگشت علی دایی به سایپا تنها موضوعی است که طی چند روز گذشته نام شهریار را سر زبان ها انداخته. او حالا به خاطر پیگیری شکایتش از پرسپولیس در کمیته استیناف و احتمال گرفتن مبلغی میلیاردی از این باشگاه مجبور به توضیح در صفحه اینستاگرامش شده.

سرمربی جدید سایپا درباره داستان شکایتش از پرسپولیس نوشته: عد از رفتنم از پرسپولیس این باشگاه باید طبق قرارداد مطالبات مالیاتی مرا پرداخت می کرد. من هیچ بحثی بر سر مسائل مالی نداشتم و فقط بارها و بارها به مدیریت پرسپولیس نامه زدم که این موضوع را پیگیری کنید.

دایی در ادامه پست طولانی اش نوشته که عدم پیگیری از سوی مسوولان پرسپولیس علیرغم نامه ها و درخواست های پیاپی دایی ضمن اینکه باعث اختلال در مسائل مالی او داشته در نهایت او را به این نتیجه رسانده که از این باشگاه شکایت کند. دایی در این خصوص اینطور توضیح داده: 13 بار،بله ١3 بار نامه زدم و اما حتی یک بار پاسخی داده نشد. در طول دوران زندگی ام هرگز سابقه مسدودی حسابم وجود نداشت و سر عدم پیگیری مسوولان پرسپولیس حسابم مسدود شد، حتی تمام ماشین هایم توقیف شد و برای اولین بار ممنوع الخروج شدم. در تمام این سالها بابت پرداخت به موقع مالیات بارها مورد تقدیر مسوولان اداره مالیات قرار گرفتم. به نظر شما نباید برای احقاق حقم شکایت کنم وقتی به 13 نامه من بی توجهی می شود و همه چیز را شوخی و بازی تصور می کنند؟ 
 
علی دایی که گفته می شود مطالبات او از پرسپولیس ٣ و نیم میلیارد تومان است در پایان نوشته: متاسفانه این مساله در مورد بسیاری از دوستان و بازیکنان سابق هم رخ داده که این یک توهین آشکار به افرادی است که در این تیم بزرگ و مردمی کار کرده اند. گره ای که با دست باز می شود را با دندان باز نمی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.