وزیر ارتباطات با بازدید از مرکز پایش و مدیریت شبکه ارتباطی کشور، از تامین شبکه ارتباطی در روز انتخابات ریاست جمهوری و آمادگی تیم های فنی و پشتیبانی خبر داد.

تامین امنیت شبکه ارتباطی در روز انتخابات/ آمادگی تیم های پشتیبانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، جلسه کمیته فنی پشتیبانی انتخابات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه سازمان فناوری اطلاعات و اپراتورها ، گزارشات خود را در خصوص اقدامات صورت پذیرفته برای برگزاری انتخابات ارائه کردند.

واعظی با اشاره به نقش فضای مجازی در افزایش آگاهی مردم و سلایق مختلف گفت : فعالیت شبکه های اجتماعی با مدیریت هیجانات مردمی ، امنیت اجتماعی را افزایش داده است.

وی ادامه داد :صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی کاندیداها و افزایش دسترسی عمومی به تبلیغات از مزایا و فرصتهای فضای مجازی در انتخابات بوده است.

واعظی اظهار کرد: از افتخارات ما این است که در آستانه انتخابات کمترین اختلالی درفضای ارتباطی کشور وجود ندارد.

وزیر ارتباطات گفت : در روزهای اخیر برخی مباحث غیر واقعی در خصوص محدودیت دسترسی به صفحات یا شبکه ها مطرح شده در حالی که تلاش ها همواره بر رعایت عدالت دسترسی برای همه کاندیداها و رعایت امانت مردم بوده است. ما تلاش کردیم برای مخالفین دولت هم امین باشیم.

واعظی با اشاره به لزوم حفظ امنیت شبکه ارتباطی کشور ادامه داد : کمیته های فناوری و امنیتی باید ۲۴ ساعته فعال باشند و هماهنگی لازم را باهم داشته باشند و هرگونه اختلال فنی و یا مشکلی به سرعت باید اطلاع رسانی و رفع شود.

در همین راستا واعظی با حضور در مرکز پایش و مدیریت شبکه ارتباطی کشور از نزدیک در جریان نحوه مدیریت و پایش شبکه ارتباطی کشور قرار گرفت و از مرکز ماهر و مرکز داده های مستقر در این مجموعه نیز بازدید کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.