منابع سوری از افزایش آمار کشته و زخمی شدگان یورش داعش به روستای عقارب الصافیه در حومه شرقی به ۵۲ نفر و مثله کردن اجساد از سوی تکفیری ها خبر دادند.

داعش ۵۲ نفر را در حومه حماه کُشت/یغماگری و مثله کردن اجساد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سانا، منابع سوری از افزایش آمار کشته و زخمی شدگان غیر نظامیان در روستای عقارب الصافیه در حومه شرقی حماه به دست داعش خبر دادند.

سانا از کشته شدن ۲۰ نفر و زخمی شدن ۴۰ نفر دیگر به دست داعش خبر داد اما «نوفل سفر» مدیر بیمارستانی ملی سلمیه از انتقال اجساد بیشتر به این بیمارستان خبر داد و اعلام کرد که تعداد کشته شدگان ۵۲ نفر است که در میان آنها ۱۵ کودک بین ۳ تا ۱۳ سال به چشم می خورد.

تروریستهای داعش بامداد امروز از سه محور به روستای عقارب یورش بردند و جنایات هولناکی را مرتکب شدند. جنگنده های سوری و روسی در پی این جنایت مواضع داعشی ها را در شرق و جنوب عقارب و منطقه ابوحبیلات و مناطق اطراف در حومه شرقی حماه به شدت بمباران کردند.

ارتش سوریه یورش داعش به روستای عقارب را دفع کرد و مانع از ورود آنها به مرکز عقارب شد. اما تروریستهای داعش قبل از عقب نشینی به تعدادی از منازل در جنوب این روستا یورش بردند

منابع سوری اعلام کردند که تروریستها شماری زیادی از ساکنان را کشتند که در میان آنها کودکان و زنان هستند و اجساد آنها را مثله کردند و همه منازل را به یغما بردند.

منابع بیمارستانی در حماه از انتقال دهها جسد که در میان آنها زنان و کودکان دیده می شوند از روستای عقارب به مراکز درمانی حماه خبر دادند و گزارش دادند که بیشتر اجساد سر بر تن ندارند و داعشی ها آنها را مثله کرده اند.

شایان ذکر است که روستای عقارب الصافیه در البادیه شرقی شهر سلمیه در حومه شرقی حماه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.