یزد- دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پروشور مردم و مسئولان رأس ساعت هشت صبح امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در استان یزد همزمان با دیگر استان‌های کشور آغاز شد.

یزدی ها پر شور پای صندوق های رای حضور یافتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقشار مختلف جامعه از ساعت‌ها قبل از آغاز رسمی فرآیند اخذ رأی در شعبه‌های پیش بینی شده حضور پرشوری داشته و این نشان دهنده مشارکت حداکثری مردم استان یزد در این دوره از انتخابات می باشد.

طبق روال سنوات گذشته مسجد روضه محمدیه که یکی از پایگاههای انقلاب در استان بوده تعداد قابل توجهی از مردم پیش از شروع رای‌گیری در این مکان حاضر شدند تا نخستین کسانی باشند که در انتخابات شرکت کرده و رای داده باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد صبح جمعه در گفت و گو با رسانه ها از توزیع ۹۷۵ هزار تعرفه رای میان ۸۷۶ شعب اخذ رای این استان خبر داد.
محمد علی طالبی تصریح کرد: در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، ۶۷۷ هزار و ۹۴۲ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که پیش بینی می شود حدود ۸۰ درصد در انتخابات مشارکت کنند.
وی افزود: از مجموع ۳ هزار و ۸۰۳ داوطلب انتخابات شوراها، تا ساعت ۲۱ پنجشنبه، ۴۴۹ نفر انصراف داده اند که ۲۰۱ نفر آن مربوط به حوزه های شهری و ۲۴۸ نفر حوزه های روستایی است.

لازم به ذکر است در این دوره از انتخابات در استان ۶۷۷ هزار و ۹۴۲ نفر در استان یزد واجد شرایط رأی دادن هستند که با حضور در۸۷۶ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری که از سوی استانداری یزد در سطح استان پیش بینی شده ، دوزادهمین بار رییس جمهور ایران اسلامی را انتخاب می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.