اراک- مردم استان مرکزی از نخستین دقایق صبح امروز با حضوری پررنگ در پای صندوق های رای یک بار دیگر حماسه آفریدند.

مردم استان مرکزی حضوری پر رنگ در پای صندوق های رای رقم زدند

به گزارش قدس آنلاین رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: از جمعیت یک میلیون و ۴۲۹ عزار و ۴۰۵ نفری استان مرکزی در این دوره از انتخابات یک میلیون و۵۳ هزار ۹۵۶نفر واجد شرایط رای هستند. وی شمار رای اولی ها را در این دوره از انتخابات ۲۳ هزار و ۶ نفر اعلام کرد.

شکرالله حسن بیگی افزود: از یکهزار و ۴۲۰ شعبه اخذ رای دایر شده برای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز یکهزار و ۳۹۹ شعبه ثابت و ۲۱ شعبه سیار است

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: تعرفه اخذ رای در این دوره از انتخابات به میزان کافی پیش بینی شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

حسن بیگی اظهار کرد: تا کنون یک میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تعرفه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اختیار شعب قرار گرفته و در صورت اعلام نیاز به سرعت تقاضای شعب پاسخ داده می شود.

وی ادامه داد: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی در مجموع ۶ هزار و ۶۱۹ نفر در استان مرکزی ثبت نام کردند که درحال حاضر پنج هزار و ۸۲۸ نامزد شامل یکهزار و ۲۰۴ داوطلب شوراهای اسلامی در شهرها و و پنج هزار و ۱۷۱ نفر نامزد روستایی در گردونه رقابت حاضر هستند. انتخابات شوراهای اسلامی در ۳۳ منطقه شهری استان مرکزی برگزار می شود که در این زمینه ۱۷۷ نفر بر کرسی های شوراهای پنجم تکیه خواهند زد. انتخابات شوراهای اسلامی در سطح ۸۶۳ منطقه روستایی برگزار می شود که تکلیف ۲ هزار و ۶۶۹ کرسی شورایی در این مناطق روشن می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.