یزد ـ استاندار یزد صبح جمعه با حضور در مسجد حظیره رای خود را به صندوق انداخت وگفت: انتخابات بارزترین نمونه مردم سالاری دینی است که مردم با یک انتخاب آگاهانه آینده خود وکشور را برای سالهای سال رقم می زنند.

انتخابات بارزترین نمونه مردم سالاری دینی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید محمد میرمحمدی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران با حضور خود درپای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده وبا یک انتخاب آگاهانه ودرست در سرنوشت کشور خود سهیم می شوند .  

وی افزود: این انتخابات در جامعه بین المللی ازاهمیت بسیاری برخوردار بوده وایران اکنون در شرایط بعد از برجام قرار دارد و باید مسیر کشور را به نحوی ادامه دهیم تا از فضای بسته ای که برای ما ایجاد کردند، با قدرت دیپلماسی بتوانیم عبورکنیم و دنیا را متقاعد کنیم.

میرمحمدی تصریح کرد: متاسفانه وضعیت ناامنی بر منطقه خاورمیانه حاکم شده  و اما مردم با حضور گسترده خود نشان می دهند در صفوف منسجم پشت سر مسئولان و رهبری نظام قرار دارند و این نظام آسیب ناپذیر بوده و دشمنان با یک ملت آگاه و فهیم  مواجه هستندوهرچه مشارکت بالاتری داشته باشیم پیام  قوی تری هم برای منطقه ارسال خواهد شد و هم مردم می توانند با هم افزایی وحضور خود بر مشکلات پیروز شوند.

استاندار انتخابات شوراها ی شهر را نیز در آینده وعمران شهر بسیار مهم خواند و گفت: مردم در انتخابات شوراها با انتخاب افراد کارآمد می توانند شرایط بهتری برای زندگی خود ایجاد کنند.

وی افزود: مردم باید در انتخابات شورا افرادی که در زمینه مسایل شهری مانند ترافیک ،محیط زیست، فضای سبز و دیگر مسائل آگاهی کامل داشته باشد را انتخاب کنند.  

میر محمدی خاطر نشان ساخت: امیدواریم مردم سراسر ایران اسلامی امروز با انتخاب شایسته خود بتوانند از فرصت ها و ظرفیت های موجود در کشور به نحوی استفاده کنند که هم در ارتباط با رونق اقتصادی و هم در ارتباط با بهبود شرایط زندگی مردم آثار ارزشمندی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.