رهبر انقلاب اسلامی در نخستین دقایق آغاز انتخابات با حضور در حسینیه امام خمینی رای خود را به صندوق سیار ۱۱۰ انداختند و تاکید کردند: مردم با دقت، با ملاحظه و با شناخت در انتخابات شرکت کنند.

 آحاد مردم با شناخت و دقت در انتخابات شرکت کنند/ مردم هر چه زودتر پای صندوق ها بیایند

  به گزارش «قدس آنلاین»،  حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دقایق برگزاری انتخابات رای خود را برای انتخاب رئیس جمهور دوازدهم و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا تهران به صندوق انداختند.

ایشان بعد از شرکت در انتخابات، بیان داشتند: خدای متعال را در نعمت مردم سالاری و انتخابات و حضور مردمی سپاسگزاری می کنم، نعمت بزرگی است الحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند به دلیل آنکه می بینیم شرکت می کنند.

رهبرانقلاب در توصیه ای انتخاباتی به مردم، اظهارداشتند: توصیه من این است هر چه بیشتر شرکت کنند. هر چه زودتر پای صندوق ها بیایند معتقدم کار نیک را باید در اول وقت آن انجام داد و به تاخیر نباید انداخت.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: معتقدم انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه مجریه را انتخاب می کنند به اهمیت این کار توجه کنند.

رهبر انقلاب اسلامی تصریح کردند: انتخابات شورای شهر و روستا هم مهم است؛ زیرا کسانی انتخاب می شوند که خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند لذا آن هم مهم است با دقت، با ملاحظه و با شناخت ان شاءالله در انتخابات شرکت کنیم و این توصیه من به آحاد مردم است.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: از شما و مسئولین صدا و سیما هم تشکر می کنم که زحمت می کشید از حضرات خبرنگار هم تشکر می کنم که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.