بیرجند- مردم استان خراسان جنوبی، شیعه وسنی، پیرو جوان، زن ومرد خود را برای این مشارکت به پای صندق‌های رای رسانده وهرکس از زوایه دید خود فرد اصلح را انتخاب کرده است

شکوه حماسه ای ماندگار در حضور تاریخی مردم خراسان جنوبی در انتخابات/همه آمده اند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند ،انتخابات به عنوان مهم ترین عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم گیری برای تعیین سرنوشت خویش در جوامع مردم سالار شناخته می‌شود که در نتیجه انتخاب نامزدهای مورد نیاز برای تصدی مسئولیتها اهمیتی معادل تعیین کننده یک نظام ومملکت را دارد، در این خصوص امروز 29 اردیبهشت ماه همه ملت ایران به پای صندوق رای آمده تا حماسه ای دیگر خلق شود.

امروز روز سرنوشت ساز کشور ایران است، امروز انتظارها برای انتخاب فرد اصلح به اتمام می‌رسد، فردی که با رای اکثریت مردم انتخاب می‌شود، انتخابی که از مشارکت مردم در مهم ترین رویداد سیاسی کشور رقم می‌خورد، هر یک از مردم استان خراسان جنوبی، شیعه وسنی، پیرو جوان، زن ومرد خود را برای این مشارکت به پای صندق‌های رای رسانده وهرکس از زوایه دید خود فرد اصلح را انتخاب کرده است، ملاک ومعیارها متفاوت است، اما شنیدن این ملاکها از زبان مردم جالب است.

امروز روز انتخاب است

امروز روز انتخاب است، روز سرنوشت ساز، روزی که با انتخاب خود مشخص می‌کنیم استان وکشور به کدام سمت وسو رود، وبه نوعی چشم انداز 4 ساله کشور را مشخص می‌کنیم، امروز ملت ایران دو انتخاب انجام می‌دهند، انتخاب دوازدهمبن دوره ریاست جمهوری وانتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی که هر دو دارای اهمیت ویژه وخاصی است.

تعیین سرنوشت مردم به دست خود یک اصل مهم وغیر قابل تغییر است که با شرکت در انتخابات در واقع مردم با اراده خود مدیران جامعه را تعیین می‌کنند تا اموراتشان را داره کنند، انتخابات افراد برای تصدی مسئولیتها در کشور به خوبی اهمیت حضور مردم را روشن می‌کند، امروز روز انتخاب است، روز انداختن آرا در صندوقهای رای، روز آفرینش حماسه ای دیگر، امروز ملت ایران، مردم کویر نشین خراسان جنوبی همه یک به یک می‌آیند تا سرنوشت کشور وشهر خود مشخص کنند؛

امروز روز ملت ایران است

آری امروز روز ملت ایران است، امروز شعبه‌های مختلف اخذ رای در شهر بیرجند حاکی از حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای از ساعات ابتدایی صبح دارد، مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی با شور ونشاط خاص از یک ساعت مانده به شروع انتخابات در مکانهای رای گیری حضور یافته واکنون با آغاز رای گیری در شعب اخذ رای صفهایی تشکیل داده اند وبه نوبت رای خدو را به صندوقها می‌اندازند.

رای اولی‌ها هم در این روز بزرگ، خرسند هستند که برای نخستین بار می‌توانند در تعیین سرنوشت شهر، کشور، روستا خود تاثیرگذار باشند، وای ن نعمت را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

یکی از شهروندان حاضر در شعب اخذ رای در بیرجند به خبرنگارقدس آنلاین گفت: امروز در ساعت اولیه در شعب اخذ رای حاضر شدم تا دشمنان این نظام بدانند ملت ایران بهتر از همه دوره‌های گذشته پای صندوق رای حاضر می‌شوند واین حضور گسترده در این عرصه نشان دهنده محبوبیت نظام مقدس جمهروی اسلامی ایران در قلوب ملت است.

فرهادی یکی از شهروندان بیرجندی که از نخستین ساعات آغاز رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه کرده است، به خبرنگارقدس آنلاین گفت: امروز با خانوده ام به پای صندوق رای آماده ام زیرا حضورمان در انتخابات یک وظیفه انقلابی است، ممکن است گاهی در مواردی انتقادهایی در حوزه امور اجرایی کشور وجود داشته باشد، اما هیچ گاه در اهمیت دفاع نظام وحفظ انقلاب تردیدی نداریم.

وی با بیان اینکه امروز همه به پای صندوق رای آمده ایم، زیرا باید به این وظیفه خود عمل می‌کردیم، اظهار داشت: همه مردم وافرادی که واجد شرایط رای دادن هستند برای آینده انقلاب ونظام اسلام باید به پای صندوق‌های رای بیایند زیرا تجربه ثابت کرده رای مردم در انتخابات اثر بخش است وکسی نمی‌تواند بگوید رای من اثری ندارد.

رئیس جمهور منتخب به وعده‌هایش عمل کند

همسروی در ادامه تکمیل سخنان همسرش گفت: ما امروز آمدیدیم ودر نخستین ساعات به شخص مد نظر رای دادیم اما فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود، باید بداند وعده‌های او نباید بدون تعهد باقی بماند، نباید وعده‌های رئیس جمهور تنها برای بالا رفتن آرا باشد، بلکه باید وعده‌ای بدهد که بعد از انتخابات وانتخاب شدن بتواند به آن عمل کند.

وی بیان داشت: رئیس جمهور آینده باید تلاش خود را برای آبادانی کشور، ایجاد اشتغال برای جوانان به کار گیرد، تولید واشتغال را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد زیرا این دو پایه‌های اصلی اقتصاد کشور هستند.

یکی از بانوانی که فرزند بر آغوش دارد ودر صف رای گیری منتظرا ست تا نوبت او شود، در گفت‌وگو باقدس آنلاین اظهار داشت: من امروز به همراه فرزندانم در این انتخابات در نخستین ساعت اولیه روز شرکت کردم تا کودکانم بیاموزند که در آینده باید نسیبت به صحنه‌هایی که باید باشد، به موقع حضور پیدا کنند.

نظامی با بیان اینکه ما مردم به وعده خود عمل کرده وبرای رای دادن در نخستین ساعات روز جمعه 29 اردیبهشت ماه حضور یافتیم، افزود: مردم هم از رئیس جمهوری که اسمش از صندوقهای رای بیرون میآید، انتظار دارند  بعد از پیروی به تمامی وعده هایش عمل کند  وحامی مردم باشد زیرا ما مردم معتقدیم هیچ دلیل قانع کننده ای وجود ندارد که در پای صندوق رای که برای ساختن سرنوشت کشورم هست، شرکت نکنم، پس رئیس جمهور منتخب هم باید تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت در کشور بکار گرفته وپای بند به اخلاق ووعده هایش باشد.

رئیس جمهور منتخب تلاشش برای خدمت وتوجه به محرومان جامعه باشد

یکی دیگر از بانوان که دانشجو بود اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه است ومردم باید رئیس جمهور خود را با راهی خود انتخاب کنند،ومن به عنوان یک فرد تحصیل کننده با آگاهی از اهمیت مشارکت سیاسی واجتماعی در انتخابات حضور یافتم وانتظاری بیش از توان رئیس جمهور آینده نداریم اما و باید تا جایی که میتواند تلاش خود را برای خدمت به خلق به ویژه محرومان جامعه بکار گیرد.

مردانی افزود: ازرئیس جمهور منتخب می‌خواهیم مشکل گرانی را حل کند، کاش کسی پیدامی‌شد، تا قیمتها را به حالت اولش برگرداند، این گرانیها سبب شده تا بسیاری از مردم نان شب محتاج باشند، رئیس جمهور آینده باید به مردم توجه ویژه کند

در انتهای صف یکی بانویی عصا زنان نظرم را به خود جلب کرد، هر چند مردم از او خواستند بدون صف به جلو بیاید تا رای خود را بیاندازد، اما او اصرار داشت باید طبق نوبت عمل کرده ودر انتظار نوبتش باشد.

این بانوی مسن درگفت وگو خبرنگارقدس آنلاین اظهار داشت: بع د از نماز صبح دیگر نخوابیدم وچشمانم به ساعت بود تا کی ساعت برگزاری انتخابات آغاز شود وبتوانم برای حضور در این عرصه شرکت کنم.

رئیس جمهور منتخب به جوانان توجه کند

مهدوی افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی است ومن با اینکه سن وسال زیادی دارم اما در تمام انتخابات شرکت کردم اما این بار از رئیس جمهور منتخب انتظار دارم به کشور ونظام خدمت صادقانه کند، جوانا ن زیادی از شهر وکشورمان بیکارهستند، پولی برای ازدواج ندارند، رئیس جمهورآینده باید از قشر جوان حمایت کند زیرا جوانان آینده سازان کشور هستند.

از روستاها، بخشها هم خبرها حاکی است که خرد وکلان، کوچک وبزرگ، پیرو جوان مانند دانه‌های تسبیح در صفهای مرتبی درکنار یکدیگر چیده شده تا باری دیگر خشنودی رهبری ونابودی دشمنان را به ارمغان آورند.

بزرگترین ابهت ایران  حضور در انتخابات است و امیدواریم فردی که از سوی مردم انتخاب می‌شود فردی اصلح باشد

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارقدس آنلاین افزود: حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رأی موجب یأس و ناامیدی دشمنان و سبب قدرت و اقتدار ایران می‌شود و حضور تک تک مردم ایران در آینده کشور تاثیرگذار است.

سید محمد باقر عبادی گفت: در شرایط خاصی به سر می‌بریم و اطراف کشور ما جنگ و آشوب است بر هر ایرانی لازم است که با حضور در انتخابات اقتدار ایران را بار دیگر به نمایش بگذارد.

عبادی با بیان اینکه حضور در انتخابات نمایش مردم سالاری دینی در خاورمیانه است افزود: امیدواریم محرومیت‌هایی که وجود دارد با همراهی و همدلی کاهش پیدا کند چون مردم ما آموخته‌اند که با وحدت و برادرانه در کنار هم بودن برای آبادانی و اقتدار ایران بکوشند.

وی بیان کرد: حضور ما در انتخابات اقتدار نظام را در پی داشته و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی مردمانی فهیم، هوشیار و ولایت مدار بوده و همیشه در عرصه انتخابات مشارکت خوبی داشتند که امیدارویم در این انتخابات هم با حضور حداکثری خود دشمن را نا امید کنند و به هر میزان که حضور بیشتر باشد نظام از بهره‌مندی بیشتری برخوردار خواهد بود.

عبادی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی هم مانند ریاست جمهوری مهم است و مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند تا برای پیشرفت و آبادانی شهر تلاش مضاعفی داشته باشد.

حضور مرزداران وروستائیان در انتخابات دشمنان را مایوس کرد ه است

آری هر برگ رای از سوی مردم سیلی محکمی بر صورت دشمنان است، دشمن با دیدن این شور واشتیاق برای حمایت از رهبری ونظام جمهوری اسلامی به شدت می‌ترسد ، که امروزبا حضور تک تک آحاد مردم خراسان جنوبی، اعم از مرزداران وروستائیان یک بار دیگر نشان دادند که محافظان خوبی برای مرز شرقی کشور به ویژه استان خراسان جنوبی هستند وبا حضور گسترده در انتخابات دشمنان را مایوس کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.