دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بیانه ای از مردم خواست حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

اهل سنت به شرکت در انتخابات فراخوانده شده اند

به گزارش قدس آنلاین: مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، پیام اقتدار ایران اسلامی در برابر مستکبران فتنه جویی است که سرتاسر منطقه را به جنگ و آشوب کشیده و سالهاست آرزوی نا امن کردن سرزمین مان را در دل دارند.

در همین راستا دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح  زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا» (58_نساء)

بار دیگر  ملت ایران در آستانه آزمونی بزرگ قرار گرفته و می رود که با حضور بی بدیل خود در صحنه انتخابات پیش رو، حماسه ای دیگر بیافریند و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود افزوده و نام پرآوازه خود را در بلندای تاریخ فریاد بکشد.

انتخابات یکی از شاخصه های مشروعیت نظام های سیاسی حاکم در کشورهاست و از نگاه دینی نیز ، انتخابات حق و تکلیفی است که بر عهده تمام شهروندان نظام اسلامی نهاده شده است.

اینک و در چهارمین دهه از عمر پر برکت اسلامی انقلاب اسلامی، آنچه می تواند ضامن اقتدار، امنیت ، استقلال و آزادی ملت سربلند ایران اسلامی باشد، مشارکت حداکثری و تمام و عیار مردم در تعیین سرنوشت خود است، همچنانکه آرامش و صلابت امروز ایران بزرگ مرهون حماسه حضور همیشگی ملت در صحنه های دفاع از کیان ملی و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ،پیام اقتدار ایران اسلامی در برابر مستکبران فتنه جویی است که سرتاسر منطقه را به جنگ و آشوب کشیده و سالهاست آرزوی نا امن کردن سرزمین مان را در دل دارند.

در شرائط حساس امروز منطقه ، آنچه می تواند کشتی انقلاب را از طوفان های بزرگ به سلامت عبور دهد، تکیه به آرمانهای مقدس دینی ، پیروی از منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ایستادگی و حضور همیشگی و با صلابت مردم در برابر تهدیدات دشمنان است که در این زمینه نقش ائمه محترم جمعه و جماعات ، مدیران و مدرسین و فضلای مدارس علوم دینی در تبیین شرائط حاکم بر جهان و ضرورت اهتمام ملی به مشارکت حدااکثری در انتخابات بسیار مهم است.

امید است در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، ملت ایران اعم از شیعه و سنی و اقوام سربلند که تشکیل دهنده رنگین کمان اتحاد ملی و انسجام اسلامی هستند ، با توجه به شاخص های اصلح در بیانات  مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، چهره هائی دلسوز ، انقلابی و متکی به توانمندی های داخلی را بر مصدر امور بنشانند تا روز به روز شاهد اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد و تعالی همه جانبهمردم در شئونات مختلف زندگی باشیم. ان شاء الله

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.