آیت الله مصباح یزدی از آحاد ملت خواست در انتخاب فرد اصلح نهایت دقت را به خرج دهند.

در حد توان باید اصلح را شناخت و فرد اصلح را انتخاب کرد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، دقایقی پیش رأی خود را به صندوق ۵۴۸ سیار قم انداخت.

رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی انسان را مختار به تعیین سرنوشت خود توصیف کرد و گفت: انسان نباید در تعیین سرنوشت خود کوتاهی کند، اگر مشکلی در این زمینه ایجاد شود انسان به خودش ضرر زده است و اگر به این واسطه به جهان اسلام ضرر وارد شود مسئول است؛ عقل حکم می‌کند هر فرد تا جایی که می‌تواند برای جامعه قدم بردارد و این کار باید انجام شود.

آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به روایاتی مبنی بر اینکه «کسی که اهتمام به امور مسلمانان نداشته باشد مسلمان نیست» ابراز داشت: از سوی دیگر همه ما معتقد به ولایت فقیه هستیم و اطاعت از رهبری را بر خود واجب می‌دانیم و از آنجا که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها بر مشارکت در انتخابات و حضور همه جانبه تأکید داشته‌اند باید در انتخابات‌ها شرکت کنیم.

وی موضوع سوم سخنان خود را به انتخاب اصلح اختصاص داد و گفت: در حد توان باید اصلح را شناخت و فرد اصلح را انتخاب کرد که این مسأله موجب سعادت دنیا و آخرت شده و باعث می‌شود که از نتایج آن استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری رسا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.