اصفهان- آیت الله مهدوی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمنان را نا امید خواهند کرد.

مردم اصلح را انتخاب کنند/ دشمنان ناامید می شوند

به گزارش قدس آنلاین  آیت الله مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، در اولین ساعات رأی‌گیری، در مسجد آقاعلی بابا حضور یافت و با ایستادن در صف شرکت‌کنندگان در رأی گیری، رأی خود را به صندوق انداخت. 

وی درحاشیه حضور خود پای صندوق رای اظهار کرد: انتخابات در ایران دو جنبه دارد، هم جنبه اقتدار نظام؛ حضور مردم نشان دهنده بصیرت آنان است که به نظامشان و دخالت در سرنوشت کشورشان اهمیت می دهند.

 امام جمعه موقت اصفهان افزود: اهمیت انتخابات از جنبه دوم، ناامیدی دشمنان است؛ آنها به شدت تبلیغ می کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، تا بتوانند به اهدافشان برسند و از این جهت حضور مردم می‌تواند آن‌ها را ناامید کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری دارید، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان صلاحیت ۶ نفر را احراز کرد و ۲ نفر هم فعلاً انصراف داده‌اند. با وجود اینکه شرایط کلی هر یک از نامزدها را شورای نگهبان احراز و تائید می‌کند، اما مسلم است که هر کدام از این‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند که شایسته است مردم بررسی کنند و به کسی که به نظرشان اصلح است، رأی دهند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.