بیرجند-مسئول نمایند گی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه درصد حضور مردم در پای صندوقهای رای بیانگر وحدت، انسجام وپیوند مردم با ولایت است، گفت: حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند

حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند/حضور مردم در انتخابات پایانی بر نقشه های شوم دشمنان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت قطعا باید به کسی رای داد که معتقد به اسلام وانقلاب، بوده وپیرو خط سرخ خون شهیدان ییرو مقام معظم رهبری باشند.
وی افزود:باید در هنگام رای دادن یک لحظه بین خود وخدای خود خلوت کنیم وبه خاطر رضای خدا رای دهیم.
مسئول نمایند گی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت با مطالعه تاریخ مشاهده می‌کنیم که در ابتدای انقلاب کسی توسط مردم انتخاب شد که رژیم بعثی عراق با امید به او جنگ را بر ما تحمیل کرد واو امید نقطعه امید منافقان در ایران بود.
نوفرستی افزود:حضور مردم در صحنه انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری از مصادیق ان تنصروالله ینصرکم است وحضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند پشتوانه نظام جمهوری اسلامی به خصوص با توجه به جنگ تحمیلی اقتصادی بر علیه ایران باشد.
وی بیان داشت:حضور مردم در انتخابات می‌تواند پایانی بر نقشه‌های شوم استکبارگران ودشمنان قسم خورده انقلاب باشد واین انتخابات مایه قدرت وامنیت برای نظام اسلامی وامید مستضعفان در جهان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت:اینکه ما بخواهیم به چه کسی رای بدهیم ازاهمیت زیادی برخوردار است زیرا وظیفه داریم این امانت الهی را به اهل آن بسپاریم.
نوفرستی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضوردولتها یا بنده نیست که امنیت را تامین می‌کنند بلکه حضور مردم امنیت آفرین است، افزود حضور مردم در انتخابات می‌تواند پایانی برای نقشه‌های شوم استکبارگران ودشمنان قسم خورده انقلاب باشد.
وی بیان داشت:دشمنان قطعا حضور مردم را رصد می کنند، درصد حضور مردم به هر میزانی که باشد بیانگر وحدت، انسجام و پیوند مردم با ولایت و نظام اسلامی است
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.