قم- آیت‌الله مکارم شیرازی در نخستین ساعت آغاز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی خود را در صندوق سیار ۵۴۹انداخت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق رای گفت: امروز در تاریخ این کشور یک روز به یاد ماندنی خواهد بود و قرائن نیز نشانگرحضور آحاد ملت در پای صندوق های رای می باشد.

همه مردم چه مخالف و چه موافق رئیس جمهور منتخب را یاری دهند/ اختلافات بعد از انتخابات به رفاقت تبدیل شود
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از حوزه این مرجع تقلید ادامه داد: هرکسی که انتخاب شود، باید از همه ظرفیت های کشور استفاده کند و مردم نیز چه مخالف و چه موافق نامزد پیروز باید او را در حل مشکلات کشور یاری دهند.

وی بیان کرد: اختلافات باید پس از انتخابات فراموش شود و همه مردم باید نامزد منتخب را از خود بدانند و او را حمایت کنند تا کشور بتواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: نامزد منتخب ریاست جمهوری باید به گونه نباشد که از اعوان و انصار خود در اداره پست های مدیریتی کشور استفاده کند بلکه حل مشکلات کشور تنها با یاری مردم و مسئولین قابل تحقق است.

این مرجع تقلید در پایان خاطر نشان ساختند: حل همه مشکلات  با همکاری همه مردم و مسئولان قابل تحقق است و با رای حداکثری مردم و تلاش رئیس جمهور منتخب ان شاء الله آینده خوبی برای کشور رقم خواهد خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.