بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: از مردم واحد شرایط رای خواهش میکنیم همه در انتخابات مشارکت داشته باشند و با صندوق های اخذ رای قهر نکنند و همه باید برای تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

باید همه برای تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند/مردم با صندوق های رای قهر نکنند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا صالحی صبح جمعه در جمع خبرنگاران بعد از انداختن رای خود گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای برای پشتوانه رئیس جمهور منتخب از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه هم اکنون تبلیغات له و یا علیه نامزدهای انتخاباتی ممنوع است، گفت: ممکن است برخی از سر بی اطلاعی اقدام به تبلیغات کنند، بنابراین باید همه بدانند که فضای مجازی و عادی در سطح استان در حال رصد و کنترل بوده در این راستا هرگونه تبلیغات ممنوع است.
صالحی با اشاره به اینکه همواره حضور مردم این استان در پای صندوق های اخذ رای و مشارکت آنان در انتخابات در سطح کشور بالا بوده است، افزود: خوشبختانه ناامنی وجود ندارد  و مردم استان در شعب اخذ رای در صف‌های منظم برای رای گیری حاضر شده‌اند.
وی با بیان اینکه مردم در نقطه نقطه استان حضور گسترده‌‍ای در انتخابات دارند، عنوان کرد: مردم استان با حضور باشکوه خود در انتخابات حماسه دیگری می آفرینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.