بیرجند- امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به اینکه حضور در انتخابات وظیفه ملی است گفت: از نخستین ساعات رأی گیری اهل سنت درمیان در پای صندوق های رأی حضور پر شوری داشتند.

 انتخابات تعیین سرنوشت مملکت و یک وظیفه ملی است

مولوی سید احمد عبدالهی در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت: با توجه به رقابت خوبی که در بین کاندیداها بوده است حضور مردم از ساعات اولیه صبح بسیار خوب بوده است.

وی افزود: همچنین در برخی از شعب درمیان مردم در نخستین ساعات اولیه در صف بودند و در برخی شعب نیز صف به صورت روان بوده است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان کرد: از همه شهروندان به ویژه برادران و خواهران اهل سنت تقاضا داریم در حضور در پای صندوق های رأی جدی باشند و در انتخاب رئیس جمهور اصلح و نامزد شورای شهر دقت کنند تا فرد اصلح را انتخاب کنند.

مولوی عبداللهی تصریح کرد: حضور در انتخابات تعیین سرنوشت مملکت و یک وظیفه ملی است و باید حضور مردم حضور فعالی باشد زیرا این امر باعث عزت و اقتدار نظام است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هرچه حضور مردم در پای صندوق رای رأی پرشور تر باشد دشمنان اسلام از این اقتدار و همبستگی مردم ایران مأیوس می شوند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه به حضور پرشور اهل سنت در انتخابات  اشاره کرد و یادآور شد: الحمدالله تاکنون و در نخستین ساعات رأی گیری حضور برادران و خواهران اهل سنت در پای صندوق های  رأی بسیار خوب بوده است.

مولوی عبداللهی اظهار داشت: امید است عصر امروز  نیز این حضور حضور خوبی باشد تا دشمنان نظام مأیوس و نا امید شوند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.